وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024
» اجتماعی » بهترین مکان‌های شهرهای مختلف استرالیا برای تماشای آتش بازی سال نو

تاریخ انتشار : 1398/10/08 - 16:31

بهترین مکان‌های شهرهای مختلف استرالیا برای تماشای آتش بازی سال نو

صدای استرالیا - در شهرهای مختلف استرالیا مکان‌هایی برای برگزاری مراسم آتش بازی سال نو در نظر گرفته شده تا این اوقات برای هر شخصی تبدیل به ساعاتی فراموش نشدنی شود.


صدای استرالیا – در شهرهای مختلف استرالیا مکان‌هایی برای برگزاری مراسم آتش بازی سال نو در نظر گرفته شده تا این اوقات برای هر شخصی تبدیل به ساعاتی فراموش نشدنی شود.

استرالیا کشوری پرجنب و جوش است که هم با اقیانوس هند و هم با اقیانوس آرام همجوار است. در شب سال نو در استرالیا بسیاری از بومیان، مهاجران و گردشگران در مکان‌های عمومی دور هم جمع می‌شوند تا شاهد آتش بازی ویژه سال نو باشند.

مکان‌هایی که در شهرهای مختلف برای برگزاری این مراسم ویژه در نظر گرفته شده عبارتند از:

بریزبین

پل استوری بریزبن در ایالت کوئینزلند محل اصلی برگزاری مراسم شب سال نو است. در شب سال نو تزئین پل و مناظر اطراف آن با نورهای مختلف سبب شکل گرفتن تصویری زیبا می‌گرد.

برای شب سال نو در پل استوری بریزبن، ۳۰ هزار فشفه در نظر گرفته شده که هم از بالای ساختمان‌ها و هم از کنار رودخانه به هوا شلیک می‌شوند. در بریزبن هر سال در شب سال نو یعنی ۳۱ دسامبر دو مراسم آتش بازی در ساعت ۹ شب و دیگری در نیمه شب انجام می‌شود.

آدلاید

در آدلاید نیز مراسم آتش بازی ویژه‌ای برای شب سال نو در نظر گرفته شده که از ساعت ۹ شب آغاز می‌شود. محل اصلی برگزاری این مراسم در آدلاید حاشیه رودخانه تورنس اعلام شده است. علاوه بر آن مردم در پارک الدر می‌توانند شاهد اجرای موسیقی بصورت زنده باشند. بسیاری از نوازندگان و خوانندگان معروف استرالیا در این مراسم شرکت می‌کنند.

هوبارت

برگزاری مراسم شب سال نو در شهر هوبارت در تاسمانی با مواردی همچون سرو شراب و آبجوی محلی همراه است که تا نیمه شب ادامه دارد. شرکت در این مراسم برای عموم که همراه با نمایش غذاهای سنتی است آزاد است.

محل اصلی برگزاری مراسم شب سال نو در هوبارت خیابان بروک اعلام شده است.

کانبرا

تمامی مراسم‌های شب سال نو در پایتخت استرالیا در میدان سیویک در مرکز شهر برگزار می‌شوند. مراسم‌هایی همچون اجرای موسیقی و برخی موارد دیگر از جمله برنامه‌های ویژه شب سال نو در کانبرا است. مراسم آتش بازی در کانبرا نیز از ساعت ۹ شب آغاز می‌شود.

پرت

اگر در شب سال نو در شهر پرت بودید برای شرکت در مراسم ویژه شب سال نو باید به محله «نورث بریج» بروید. در این محل چند مراسم ویژه در نظر گرفته شده که از ساعت ۶ عصر آغاز می‌شود. افرادی که برای شرکت در این مراسم به نورث بریج می‌روند از سوی هنرمندان خیابانی مورد استقبال قرار می‌گیرند. اگر کسی هم قصد لذت بردن از موسیقی زنده را داشته باشد می‌تواند به محله‌های شرقی پرت مراجعه کند.

داروین

مردم شهر دارین مراسم ویژه شب سال نو را خیلی زود آغاز می‌کنند و مراسم‌های خانوادگی متعددی در این روز برگزار می‌شود. اجرای موسیقی بصورت زنده از ساعت ۵:۳۰ بعدازظهر آغاز شده و در ساعت ۹ شب نیز مراسم آتش بازی برگزار می‌شود.

محل اصلی برگزاری این مراسم محله واترفرانت است.

جزیره لردهاو

جزیره لرد هاو در دریای تاسمان، که یکی از اماکن تاریخی جهان است به شما فرصتی ویژه برای شرکت در مراسم شب سال نو را به همراه دوستانتان می‌دهد. این محل که در فاصله ۵۰۰ کیلومتری بندر مک‎کوایر واقع شده به شما این امکان را می‌دهد که با برپائی پیک نیک در ساحل مراسم ویژه خود را در شب سال نو شاهد باشید. در این محل امکان نوشیدن شامپاین قبل از نیمه شب وجود دارد.

گلدکوست

گلدکوست از مکان‌های معروف برای برگزاری جشن در کوئینزلند است. بدون شک این محل یکی از بهترین مکان‌ها برای برگزاری مراسم ویژه شب سال نو در استرالیا است. شما می‌توانید از ساحل شاهد صحنه‌های زیبای آتش بازی باشید. در این مکان خط ساحلی زیادی وجود دارد که شما می‌توانید در آرامش شاهد مراسم شب سال نو باشید.

در شب سال نو منطقه Surfers Paradise در گلد کوست مملو از گردشگران و افراد محلی می‌شود که برای دیدن مراسمی متفاوت در شب سال نو به این منطقه آمده‌اند.

منبع: traveltriangle


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , جشن ها و رویدادها , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه