وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 4 May 2024
» اجتماعی » بلیت و هتل ارزان برای تشویق سفر به کنز ارایه می‌شود

تاریخ انتشار : 1402/10/19 - 1:29

بلیت و هتل ارزان برای تشویق سفر به کنز ارایه می‌شود

صدای استرالیا- تصاویر منتشر شده از آثار مخرب توفند جاسپر در شمال کوئینزلند، گردشگران را در فصل اوج سفر از آمدن به این منطقه منصرف کرده است.


صدای استرالیا- تصاویر منتشر شده از آثار مخرب توفند جاسپر در شمال کوئینزلند، گردشگران را در فصل اوج سفر از آمدن به این منطقه منصرف کرده است.

اما استیون مایلز، نخست‌وزیر کوئینزلند اصرار دارد که کسب‌وکار در این منطقه فعال است و به همین منظور طرحی پنج میلیون دلاری برای جذب بازدیدکنندگان ارایه داده است.

پس از انتشار فیلمی از آثار توفند در ماه گذشته، ۲۷۰ میلیون دلار از رزروهای مسافران به شمال کوئینزلند در طول دوره کریسمس لغو شد.

پس از گذشت سه هفته از آن سیل بی‌سابقه، برخی از جوامع هنوز دسترسی خود را باز نیافته و در انزوا هستند و مایلز قرار است فرایند بازیابی دسترسی منطقه ووجال ووجال در شمال کنز را ارزیابی کند.

اما در عین حال، وی پس از رونمایی از طرح پنج میلیون دلاری تخفیف در بلیت هواپیما و اقامت، گفت که زمان مناسب برای بازگشت گردشگران و مسافران به کنز فرا رسیده است.

بر اساس این طرح، شرکت‌های هواپیمایی کانتاس و جت‌استار تا پایان ماه مارس بلیت‌های سفر ارزان قیمت از سراسر کشور به کنز را ارایه می‌کنند که قیمت این بلیت‌ها از ۷۹ دلار شروع می‌شود.

تخفیف در هزینه اقامتگاه‌ها نیز از هفته‌های آینده ارایه می‌شود.

مایلز گفت که ۹۰ درصد از کسب‌وکارها در شمال دور این ایالت تنها چند هفته پس از توفند، فعال شده و آماده پذیرش مسافران هستند.

وی افزود: می‌دانیم که بسیاری از مردم با دیدن تصاویر منتشر شده، برنامه سفر خود را لغو کرده‌اند؛ اما اکنون زمان رزرو مجدد و بازگشت مسافران است.

از هر ۵ شغل در منطقه کنز، یک شغل در زمینه گردشگری است.

منبع: گاردین


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه