وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024
» اجتماعی » بزرگترین تغییر بانینگز طی ۲۰ سال گذشته؛ بیش از هزار محصول جدید برای حیوانات خانگی

تاریخ انتشار : 1401/12/10 - 3:08

بزرگترین تغییر بانینگز طی ۲۰ سال گذشته؛ بیش از هزار محصول جدید برای حیوانات خانگی

صدای استرالیا – فروشگاه زنجیره‌ای بانینگز تنها چند هفته تا یکی از بزگترین تغییرات 20 سال گذشته خود فاصله دارد، تغییری که بسیاری از صاحبان حیوانات خانگی منتظر آن بودند.


صدای استرالیا – فروشگاه زنجیره‌ای بانینگز تنها چند هفته تا یکی از بزگترین تغییرات ۲۰ سال گذشته خود فاصله دارد، تغییری که بسیاری از صاحبان حیوانات خانگی منتظر آن بودند.

بانینگز اعلام کرده است که اواخر ماه مارس طیف گسترده‌ای از هزار محصول مرتبط با حیوانات خانگی را در شعب خود در سراسر استرالیا عرضه خواهد کرد.

مایک اشنایدر، مدیر عامل بانینگز در بیانیه‌ای در این خصوص گفت: ما می‌دانیم که نقش حیوانات خانگی در خانواده‌ها و خانه‌های استرالیایی به طور فزاینده‌ای مهم می‌شود و ما شاهد پتانسیل عظیمی در این صنعت رو به رشد هستیم.

عرضه گسترده شامل نزدیک به هزار محصول مرتبط با حیوانات خانگی، از جمله لانه، تشک و محل خواب، اسباب بازی و پوشاک، و معرفی غذای حیوانات خانگی خواهد بود.

برخی از محصولات ارائه شده در بانینگز منحصرا برای این شرکت تولید می‌شوند و آنها را تنها در فروشگاه‌های بانینگز پیدا خواهید کرد.

این اقدام بانینگز در حالی صورت می‌گیرد که آمارها نشان می دهند که حدود ۶۰ درصد استرالیایی‌ها حداقل یک حیوان خانگی دارند و ارزش این صنعت حدود ۱۰ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود.

منبع: ۹ نیوز

 

خبر مرتبط:

گیاه‌تان اگر خشک شد، پس بدهید؛ بانینگز گیاهان‌اش را یک سال بیمه می‌کند

سقوط کانتاس و اعتبار وولورث؛ مورد اعتمادترین برندهای استرالیا معرفی شدند


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه