وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024
» اجتماعی » برترین سواحل استرالیا معرفی شدند

تاریخ انتشار : 1397/12/08 - 13:12

برترین سواحل استرالیا معرفی شدند

صدای استرالیا – استرالیا کشوری است که به سواحل بسیار زیبایش شهرت دارد و همه ساله گردشگران از اقصی نقاط جهان برای تماشای زیبایی‌های استرالیا و سواحل بکر و کم‌نظیر راهی این کشور می‌شوند.


صدای استرالیا – استرالیا کشوری است که به سواحل بسیار زیبایش شهرت دارد و همه ساله گردشگران از اقصی نقاط جهان برای تماشای زیبایی‌های استرالیا و سواحل بکر و کم‌نظیر راهی این کشور می‌شوند.

وب‌سایت گردشگری تریپ‌ادوایزر (TripAdviser) به تازگی فهرست برترین سواحل استرالیا را با نظرسنجی از مخاطبان خود معرفی کرده است که در ادامه این گزارش با آنها اشنا می‌شوید:

۱- ساحل منلی در سیدنی/ Manly Beach

این ساحل بسیار زیبا که در شمال سیدنی قرار گرفته است امکانات بسیار خوبی برای مردم دارد و به دلیل شکل حلالی‌اش موج‌های خوبی در آن ایجاد می‌شود به طوریکه در سال ۱۹۶۴ برای اولین بار میزبان مسابقات جهانی موج سواری بود.

۲- Surfers paradise

این ساحل آفتابی و درخشان که در گلد کوست واقع شده است در فاصله بسیار کمی از آسمانخراش‌ها قرارداشته و برای عاشقان عکس‌های اینستاگرامی محل بسیار مناسبی است.

۳- Turquoise Bay

این ساحل که بهترین ساحل ایالت استرالیای غربی نیز نام گرفته است با توجه به گونه‌های دریایی منحصر به فردش یکی از بهترین مکان برای غواصی است.

۴- Mooloolaba Beach

این ساح زیبا در منطقه سان‌شاین ایالت کوئینزلند واقع شده است در فاصله بسیار کمی از رستوران‌های سرشناس قرار دارد و همین امر باعث شده است تا افراد بسیاری شن‌های زیبای این ساحل را برای گذراندن تعطیلات انتخاب کنند.

۵- Whitehaven Beach

این ساحل بسیار زیبا در جزیره‌ای با همین نام در شمال شرقی ایالت کوئینزلند قرار دارد و مناظر منحصر به فرد آن گردشگران از سراسر جهان را به آنجا می‌کشاند.

۶- Bondi Beach

این ساحل که سرشناس‌ترین ساحل استرالیا به شمار می‌رود نتوانسته در فهرست وب‌سایت تریپ‌ادوایزر جایگاهی بهتر از ششمی داشته باشد. این ساحل در فاصله ۷ کیلومتری از سیدنی قرار دارد.

۷- Noosa Main Beach

این ساحل نیز در گلد کوست قرار گرفته و یکی از معدود سواحل گلد کوست است که منظره آن به سمت شمال است. موج‌های آرام ساحل Noosa Main باعث شده است این ساحل محل مناسبی برای کسانی باشد که شروع به یادگرفتن موج سواری کرده‌اند.

۸- Burleigh Heads Beach

این ساحل مابین سواحل Surfers Paradise و Coolangatta قرار دارد و محل محبوبی برای موج‌سواران است.

۹- Cable Beach

این ساحل زیبا در ایالت استرالیا غربی و در کرانه اقیانوس هند جنوبی جای گرفته است و حتی در فصول شلوغ سال جمعیت کمی در آن حضور دارند.

۱۰- Mindil Beach

ساحل میندیل تنها ساحل در این فهرست است که در قلمرو شمالی استرالیا جای گرفته است. فاصله بسیار کم این ساحل از مرکز شهر داروین آن را به محل محبوبی تبدیل کرده است.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , دانستنی های استرالیا , پیشنهاد سردبیر , گردشگری
ارسال دیدگاه