وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | Tuesday 19 March 2024
» اخبار » باراک اوباما برای انجام چند سخنرانی به استرالیا می‌آید

تاریخ انتشار : 1402/01/03 - 3:38

باراک اوباما برای انجام چند سخنرانی به استرالیا می‌آید

صدای استرالیا - باراک اوباما رئیس‌جمهوری اسبق آمریکا در ماه مارس سال آینده به استرالیا سفر خواهد کرد و چند سخنرانی را در رویدادهای رهبری در سیدنی و ملبورن انجام خواهد داد.


صدای استرالیا – باراک اوباما رئیس‌جمهوری اسبق آمریکا در ماه مارس سال آینده به استرالیا سفر کرده و چند سخنرانی را در رویدادهای رهبری در سیدنی و ملبورن انجام خواهد داد.

بیش از پنج سال پس از خروج از کاخ سفید، اوباما به عنوان چهل و چهارمین رئیس‌جمهوری آمریکا در استرالیا درباره قدرت در رهبری صحبت خواهد کرد و خرد خود را درباره چگونگی هدایت آینده غیرقابل پیش‌بینی به اشتراک خواهد گذاشت.

میزبان و برگزارکننده مجموعه سخنرانی‌های اوباما در استرالیا، شرکت گروث فکالتی است که در زمینه برگزاری رویدادهای تجاری فعالیت می‌کند. این شرکت قبلا نیز هیلاری کلینتون، ملاله یوسف زی، مالکوم گلدول و جورج کلونی را به استرالیا آورده بود.

آخرین دیدار رسمی اوباما از استرالیا مربوط به نوامبر ۲۰۱۴ می‌شود که در آن تاریخ اجلاس سران گروه ۲۰ در بریزبن برگزار شد. در نوامبر ۲۰۱۱ نیز اوباما در جلسه مشترک پارلمان فدرال در کانبرا به دعوت جولیا گیلارد نخست‌وزیر وقت استرالیا، سخنرانی کرد.

سفر اوباما به استرالیا در حالی انجام می‌شود که مقام‌های واشنگتن و کانبرا برای سفر جو بایدن رئیس‌جمهوری آمریکا به استرالیا در نیمه نخست سال ۲۰۲۳ به منظور شرکت در نشست چهارجانبه گفتگوی امنیتی آماده می‌شوند. رهبران هند و ژاپن نیز در این اجلاس شرکت خواهند کرد.

در همین حال آنتونی آلبانیزی نخست‌وزیر استرالیا از جو بایدن برای سخنرانی در پارلمان این کشور دعوت کرده است.

سخنرانی اوباما در سیدنی در تاریخ ۲۸ مارس ۲۰۲۳ و در ملبورن در تاریخ ۲۹ مارس ۲۰۲۳ انجام خواهد شد. جزئیات بیشتر درباره مکان برگزاری این سخنرانی‌ها و هزینه شرکت در این سخنرانی‌ها در این لینک موجود است.

منبع: فایننشال ریویو


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , جشن ها و رویدادها , سیاسی , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه