وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tuesday 30 April 2024
» اجتماعی » اپلیکیشن جدید برای دسترسی بهتر به اطلاعات سلامتی‌

تاریخ انتشار : 1401/12/13 - 4:47

اپلیکیشن جدید برای دسترسی بهتر به اطلاعات سلامتی‌

صدای استرالیا - استرالیایی‌هایی که می‌خواهند به پرونده سلامت خود (My Health Record) در موبایل‌هایشان دسترسی داشته باشند، می‌توانند این کار را از طریق اپلیکیشن جدید My Health انجام دهند. این اپلیکیشن امکان دسترسی به طیف وسیعی از اطلاعات پزشکی را به استرالیایی‌ها می‌دهد.


صدای استرالیا – استرالیایی‌هایی که می‌خواهند به پرونده سلامت خود (My Health Record) در موبایل‌هایشان دسترسی داشته باشند، می‌توانند این کار را از طریق اپلیکیشن جدید My Health انجام دهند. این اپلیکیشن امکان دسترسی به طیف وسیعی از اطلاعات پزشکی را به استرالیایی‌ها می‌دهد.

اپلیکیشن My Health برای دانلود در آیفون و موبایل‌های اندروید رایگان است. کاربران اندروید برای اجرای این اپلیکیشن باید سیستم عامل ۹ (که در آگوست ۲۰۱۸ منتشر شد) یا بالاتر و کاربران آیفون باید از iOS ۱۵ (که در سال ۲۰۲۱ منتشر شد) یا بالاتر استفاده کنند.

این اپلیکیشن در اپ استور و گوگل پلی استور با نام “my health gov” قرار گرفته و با کلیک روی لینک‌های روبرو برای موبایل‌های اپل و اندروید قابل دسترسی است.

برای استفاده از این اپلیکیشن حتی پس از دانلود، اتصال به اینترنت لازم است.

کاربران می‌توانند My Health Record خود را به برنامه My Health لینک کنند تا به سرعت به اطلاعات و اسناد بارگذاری شده در موبایل خود دسترسی داشته باشند که شامل موارد زیر می‌شود:

– جدول زمانی (تایم‌لاین) پزشکی
– اطلاعات پزشکی و تاریخچه
– نتایج پاتولوژی از جمله برای سواب کووید-۱۹ و نتایج آزمایش تنفسی
– سابقه واکسیناسیون و واکسن‌های آینده
– آلرژی‌ها
– خلاصه ترخیص
– اسناد برنامه‌ریزی مراقبت

آژانس سلامت دیجیتال استرالیا اعلام کرده است که هرگونه اطلاعات به‌ محض اضافه شدن به My Health Record به‌ طور خودکار در اپلیکیشن دانلود می‌شود.

کاربران همچنین می‌توانند این اسناد را با افراد دیگر مانند ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی یا مراقبین به اشتراک بگذارند و اطلاعات سایر افرادی را که مجاز به دسترسی به آنها هستند مانند اطلاعات فرزندان خردسال خود مشاهده کنند.

با این حال، اضافه کردن اطلاعات در اپلیکیشن یا تغییر داده‌های آن امکان‌پذیر نیست و کاربران باید این کار را مستقیما از طریق My Health Record از طریق MyGov انجام دهند.

آژانس سلامت دیجیتال استرالیا اعلام کرده است که این اپلیکیشن دارای ویژگی‌های امنیتی برای محافظت از داده‌ها و اطلاعات کاربران در مقابل نفوذ و دخالت خارجی است.

منبع: ۹ نیوز


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه