وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 28 April 2024
» اجتماعی » «الدی» فروش آنلاین را آغاز می‌کند؛ اما نه خیلی زود

تاریخ انتشار : 1402/06/08 - 4:09

«الدی» فروش آنلاین را آغاز می‌کند؛ اما نه خیلی زود

صدای استرالیا– الدی اعلام کرده که برای حفظ توان رقابت با کلز و وولورث در استرالیا امکان خرید آنلاین را […]

«الدی» فروش آنلاین را آغاز می‌کند؛ اما نه خیلی زود

صدای استرالیا– الدی اعلام کرده که برای حفظ توان رقابت با کلز و وولورث در استرالیا امکان خرید آنلاین را فراهم می‌کند.

آدرین کریستی، مدیر روابط مشتری الدی، دیروز در جلسه کمیته تحقیق پارلمان درباره ترویج پویایی اقتصادی، رقابت و تشکیل کسب‌وکار، با بیان اینکه حضور در فضای آنلاین مزایای بسیاری دارد، گفت: به زودی شاهد ورود ما به این فضا خواهید بود.

با این حال گویا برنامه الدی برای راه‌اندازی فروش آنلاین قرار نیست در آینده خیلی نزدیک باشد.

کریستی گفت  که این شرکت در حال بررسی استفاده از فرصت تجارت الکترونیک به منظور تسهیل تجربه مشتری است؛ با این حال تاکید کرد: ما معتقدیم که مسوولیت اصلی ما به ویژه در حال حاضر، پایین نگه داشتن قیمت خرید هفتگی مشتریان تا حد ممکن است.

وی افزود: یکی از راه‌های اصلی که می‌توانیم مواد غذایی را با بالاترین کیفیت و در عین حال پایین‌ترین قیمت ارایه کنیم، تمرکز مدل کسب‌وکار بر سادگی است.

کریستی ادامه داد: ما همواره حافظ محیط زیست هستیم و تجربه آنلاین را در نظر داریم؛ اما تا زمانی که به مدل مناسبی دست نیافته‌ایم که هزینه‌های سربار مرتبط با تجارت الکترونیک قیمت‌های پایین ما را به خطر نیندازد، به این کار اقدام نمی‌کنیم.

سال گذشته، الدی در یک طرح آزمایشی به خریداران امکان داد که برخی از اقلام ویژه را به صورت آنلاین خریداری کنند؛ اما این طرح در آگوست سال قبل به پایان رسید.

در آن زمان سخنگوی این شرکت اعلام کرد که فعلا زمان مناسبی برای توسعه این روش نیست.

الدی به منظور پایین‌ نگه داشتن قیمت مواد غذایی تا کنون تمایلی به راه‌اندازی امکان خرید آنلاین نداشته؛ اما اذعان دارد که به این ترتیب، به رقبای خود مزیت رقابتی می‌دهد.

این خرده‌فروشی زنجیره‌ای مصمم است که جایگاه برند خود را به عنوان ارزان‌ترین سوپرمارکت استرالیا که ۱۵ تا ۲۰ درصد ارزان‌تر از رقباست، حفظ کند.

طبق مطالعه و گزارش ۲۰۲۲ خواربار آنلاین استرالیا، تقریبا نیمی از مصرف کنندگان استرالیایی در حال حاضر برخی از مواد غذایی را به صورت آنلاین خرید می کنند، در حالی که نزدیک به ۱۵ درصد افراد به سفارش بخش عمده یا کل خواربار خود از طریق اینترنت روی آورده‌اند.

بر اساس گزارش استاتیستا، وولورث ۳۷ درصد از سهم بازار مواد غذایی استرالیا را به خود اختصاص داده و پس از آن، کلز با ۲۸ درصد و الدی با ۱۰ درصد قرار دارند.

هر دو رقیب اصلی الدی نیز سرمایه‌گذاری‌های عمده‌ای در عرضه آنلاین و تحویل فوری خود انجام داده‌اند.

از سوی دیگر، الدی در رتبه‌بندی رضایت مشتری Canstar Blue از رقبای خود جلوتر است و در صدر قرار دارد.

منبع: news.com.au


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه