وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tuesday 23 April 2024
» اجتماعی » اطلاعیه سفارت ایران در خصوص گواهی عدم سوء پیشینه و تمدید روادید

تاریخ انتشار : 1399/02/07 - 13:22

اطلاعیه سفارت ایران در خصوص گواهی عدم سوء پیشینه و تمدید روادید

صدای استرالیا – سفارت ایران در استرالیا در خصوص صدور گواهی عدم سوء پیشینه در شرایط کرونا اطلاعیه‌ای صادر کرد.


صدای استرالیا – سفارت ایران در استرالیا در خصوص صدور گواهی عدم سوء پیشینه در شرایط کرونا اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در این اطلاعیه که در کانال تلگرام صفارت ایران در استرالیا منتشر أه، آمده است:

به اطلاع هموطنان عزیز در استرالیا می‌رساند در پاسخ به درخواست و پیگیری‌های سفارت جمهوری اسلامی ایران در کانبرا  جهت تمدید روادید و نیز دادن فرصت بیشتر به اتباع ایران جهت ارائه گواهی عدم سوء پیشینه در پرونده‌های اداره مهاجرت، وزارت کشور استرالیا طی پاسخی اعلام نموده است:

وزارت کشور کاملا مطلع می‌باشد که کووید -۱۹ (COVID-19) برخی از خدمات مربوط به پروسه درخواست ویزا و شهروندی را تحت تأثیر قرار داده است. به همین دلیل به متقاضیان ویزا و شهروندی فرصت بیشتری برای ارائه مدارک و اطلاعات مورد درخواست داده می‌شود. اینگونه اختلالات در خدمات هنگام بررسی درخواست ویزا و شهروندی قطعا در نظر گرفته خواهد شد. متقاضیان برای درخواست مهلت بیشتر در این خصوص نیازی به تماس با مسئولین ویزا در وزارت کشور ندارند.

کلیه دارندگان ویزا در استرالیا اگر در صدد ماندن در استرالیا  هستند، قبل از موعد انقضای ویزای فعلی، باید درخواست یک ویزای معتبر جدید (new substantive visa) نمایند. به محض درخواست ویزای معتبر، برای کلیه متقاضیان یک ویزای موقت (Bridging visa) در نظر گرفته می‌شوند. دریافت ویزای موقت به متقاضیان ویزا اجازه می‌دهد تا زمان تصمیم گیری در  خصوص درخواست ویزای معتبر جدید (new substantive visa)، در استرالیا (به صورت قانونی) باقی بمانند.

وب سایت وزارت کشور به آدرس: covid19.homeaffairs.gov.au آخرین اطلاعات به روز شده را برای دارندگان ویزا و متقاضیانی که تحت تأثیر  کووید -۱۹  قرار دارند، فراهم ساخته است. این وزارتخانه احتراما پیشنهاد می‌کند که کلیه اتباع ایرانی در استرالیا در این رابطه به وب سایت ارائه شده مراجعه نمایند، زیرا اطلاعات موجود در این وب سایت مرتبا به روز می‌شود.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه