وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024
» اجتماعی » احتمال تبدیل فروشگاه‌های بانینگز و آفیس‌ورکس به مراکز واکسیناسیون

تاریخ انتشار : 1400/04/19 - 6:27

احتمال تبدیل فروشگاه‌های بانینگز و آفیس‌ورکس به مراکز واکسیناسیون

صدای استرالیا- کسب‌وکارهای بزرگ به منظور کمک به واکسیناسیون مردم پا پیش گذاشته‌اند؛ بنابراین بعید نیست به زودی، همراه با واکسن کووید، یک اسنگ بانینگز هم نوش جان کنید.


صدای استرالیا- کسب‌وکارهای بزرگ به منظور کمک به واکسیناسیون مردم پا پیش گذاشته‌اند؛ بنابراین بعید نیست به زودی، همراه با واکسن کووید، یک اسنگ بانینگز هم نوش جان کنید.

این مساله به پیشنهادی بستگی دارد که بر اساس آن، از ارایه دهندگان خدمات سلامت با تجربه مانند پرستاران، به منظور انجام واکسیناسیون در شرکت‌های بزرگ استفاده خواهد شد و فضای این شرکت‌ها در خدمت اجرای برنامه واکسیناسیون قرار خواهد گرفت.

مدیران شرکت‌های بزرگ چهارشنبه گذشته با جاش فرایدنبرگ، وزیر خزانه‌داری دیدار و درباره زمان و شیوه واکسیناسیون در ساختمان‌های‌شان به گفت‌وگو پرداختند.

راب اسکات، مدیر ارشد اجرایی وست‌فارمرز، گفت که زمان‌بندی اجرای این طرح به میزان تامین واکسن بستگی دارد.

وی افزود: ما می‌توانیم در زمینه هماهنگی، ایجاد محل‌های واکسیناسیون در برخی از مراکزمان کمک کنیم.

اسکات افزود: ما مکان‌های متعددی داریم، از جمله فروشگاه‌های بانینگز یا آفیس‌ورکس یا سایرین که به ویژه فضای پارکینگ آنها می‌تواند به صورت مراکز مناسبی برای واکسیناسیون تبدیل شود.

در طرح پیشنهادی، مشوق‌های احتمالی نیز برای دریافت واکسن پیش‌بینی شده که از آن جمله می‌توان به اعتبار برنامه مسافران پر پرواز (frequent flyer) برای مسافران و امتیاز خرید از فروشگاه‌ها اشاره کرد.

مت کامین، مدیراجرایی بانک کامن‌ولث نیز گفت: ما بر اطمینان از ساده و مناسب‌سازی فضا برای کارکنان‌مان متمرکز شده‌ایم که بتوانند مرخصی بگیرند و واکسن بزنند.

وی افزود: یکی از گزینه‌هایی که پیش رو داریم، استفاده از فضای کاری‌مان برای اجرای برنامه واکسیناسیون، در صورت تامین واکسن و برداشتن بار آن از دوس سیستم بهداشتی است.

کامین گفت: ما همه از وظایف‌مان  و حجم کار در شش ماه آینده که موجودی واکسن در دسترس قرار بگیرد، آگاهیم.

منبع: ۹ نیوز


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه