وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024
» اخبار » ابراز تاسف جوکوویچ از ارائه اطلاعات اشتباه در فرم ویزای استرالیا

تاریخ انتشار : 1400/10/23 - 3:39

ابراز تاسف جوکوویچ از ارائه اطلاعات اشتباه در فرم ویزای استرالیا

صدای استرالیا - نواک جوکوویچ، فرد شماره یک تنیس مردان جهان، اذعان کرد که برای دریافت روادید استرالیا، اطلاعات نادرستی ارائه داده و پوزش خواست. او در عین حال خطاها را به مدیر برنامه‌‌های خود نسبت داد.


صدای استرالیا – نواک جوکوویچ، فرد شماره یک تنیس مردان جهان، اذعان کرد که برای دریافت روادید استرالیا، اطلاعات نادرستی ارائه داده و پوزش خواست. او در عین حال خطاها را به مدیر برنامه‌‌های خود نسبت داد.

ماجرای جنجالی سفر نواک جوکوویچ به شهر ملبورن استرالیا برای حضور در مسابقات گراند اسلم تنیس آزاد این کشور همچنان ادامه دارد.

جوکوویچ در پی پرواز به استرالیا و چند روز اقامت در هتل قرنطینه، سرانجام با رای دادگاهی در ملبورن موفق شد جواز ورود به این کشور و حضور در سالن تمرین را کسب کند.

دولت استرالیا روادید جوکوویچ را به دلیل عدم تزریق واکسن لغو کرده بود اما وکیل او با ارائه مدرک پزشکی، خواستار معافیت او از این محدودیت شد.

حال اما مشخص شده که جوکوویچ اطلاعات ضد و نقیضی در فرم تقاضای ویزا داده است. او از جمله نوشته بوده که ظرف ۱۴ روز قبل از سفر از صربستان به استرالیا، به کشور دیگری سفر نکرده؛ در حالی که در این فاصله به اسپانیا رفته بود.

یک نمونه دیگر، اطلاعات غلط در باره تاریخ انجام تست‌های کروناست. آزمایش‌های جوکوویچ در روز ۱۶ دسامبر مثبت، ولی در روز ۲۲ دسامبر منفی بوده‌اند.

با این وجود او در روزهای ۱۷ و ۱۸ دسامبر در مراسمی با حضور کودکان شرکت داشته و با نشریه “له‌کیپ” نیز حضورا مصاحبه کرده است.

طبق گزارش مجله “اشپیگل”، کد دیجیتال مربوط به تست مثبت کرونا جوکوویچ احتمالا  تاریخ ۲۶ دسامبر را دارد.

حال نواک جوکوویچ در پیامی در حساب ایستاگرام خود، از این اطلاعات ضد و نقیض ابراز تاسف کرده و مسئله را ناشی از اشتباه مدیر برنامه‌های خود و خطایی اداری دانسته است.

با توجه به این شرایط، همچنان امکان اخراج نواک جوکوویچ از استرالیا به خاطر داده‌های نادرست در فرم در خواست روادید وجود دارد. دولت استرلیا و وزیر مهاجرت این کشور نیز موضع سخت‌گیرانه خود در قبال این مسئله را اعلام کرده‌اند.

منبع: دویچه وله


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , ورزشی , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه