وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024
» اجتماعی » آغاز پروازهای بین‌المللی به ملبورن و طرح جدید هتل قرنطینه

تاریخ انتشار : 1399/09/10 - 6:07

آغاز پروازهای بین‌المللی به ملبورن و طرح جدید هتل قرنطینه

صدای استرالیا – پروازهای بین‌المللی به مقصد ملبورن و همچنین طرح جدید هتل قرنطینه در ویکتوریا از هفته نخست ماه دسامبر آغاز می‌شوند.


صدای استرالیا – پروازهای بین‌المللی به مقصد ملبورن و همچنین طرح جدید هتل قرنطینه در ویکتوریا از هفته نخست ماه دسامبر آغاز می‌شوند.

یک سخنگوی دولت ویکتوریا گفت که دولت ایالت ویکتوریا از اسکات موریسون، نخست وزیر استرالیا خواسته است تا روز هفتم دسامبر برای آغاز پروازهای بین‌المللی به ملبورن تعیین شود.

این درخواست دو هفته پس از آن انجام می‌شود که گزارش داخلی مربوط به هتل قرنطینه ایالت ویکتوریا توسط قاضی جنیفر کوت منتشر شد و این بدان معنی بود که دولت ویکتوریا ۱۷ روز فرصت داشت نسبت به برطرف کردن نقص‌های سیستم هتل قرنطینه اطمینان حاصل کند.

دنیل اندروز، نخست وزیر ایالت ویکتوریا امروز دوشنبه از اتخاذ تدابیر سختگیرانه برای سیستم جدید هتل قرنطینه خبر داده و گفت که یک آژانس مخصوص هتل  قرنطینه ایجاد می‌شود و تمامی امور مربوط به قرنطینه مسافران خارجی در ویکتوریا توسط این نهاد اجرا خواهد شد.

این نهاد Covid-19 Quarantine Victoria یا به اختصار CQV تلم خواهد داشت و تمامی افرادی که در هتل‌ قرنطینه کار می‌کنند توسط این نهاد استخدام شده و در یک محل کار خواهند کرد.

منبع: ای بی سی نیوز


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه