وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 28 March 2024
» اجتماعی » آغاز برنامه وفاداری مشتریان اوبر در استرالیا

تاریخ انتشار : 1398/08/23 - 14:02

آغاز برنامه وفاداری مشتریان اوبر در استرالیا

صدای استرالیا– اوبر برنامه وفاداری مشتریان خود را که شامل اهدای جایزه به کاربران است در استرالیا راه اندازی کرد. […]

آغاز برنامه وفاداری مشتریان اوبر در استرالیا

صدای استرالیا– اوبر برنامه وفاداری مشتریان خود را که شامل اهدای جایزه به کاربران است در استرالیا راه اندازی کرد.

به موجب برنامه وفاداری مشتریان اوبر، از این پس هر چه کابران استفاده بیشتری از این اپلیکیشین داشته باشند و پول بیشتری در آن خرج کنند جایزه بیشتری بدست می آورند.

در این طرح کاربران اوبر می‌توانند از جوایزی همچون تخفیف در سفرها، تخفیف در رستوران‌ها و همچنین اهدای کمک به دیگران بهره‌مند شوند.

برای دریافت این جوایز باید عضو اوبر شوید. عضویت سریع است و هر کسی می‌تواند از مرحله آبی شروع کند. اگر شما از اپلیکیشن اوبر برای جابجایی از نقطه A  به B استفاده کنید تمامی سفرهایی که قبلا از طریق اوبر داشتبه اید به این عضویت شما اضافه می‌شود و ممکن است وضعیت عضویت شما به صورت طلایی، پلاتین و یا الماس ارتقا پیدا کند.

اوبر در استرالیا ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار کاربر دارد که این عدد بخشی از ۱۰۰ میلیون کاربری است که این اپلیکیشن مسافرتی در سراسر جهان دارد و روزانه ۱۵ میلیون سفر از طریق آن انجام می‌شود.

همه کاربران می‌توانند به این جوایز دسترسی داشته باشند و اهدای آنها از ابتدای سال ۲۰۲۰ آغاز می‌شود.

در این طرح، استفاده از  Uber Pool  (یا همان سفر اشتراکی) و Uber Eats (دلیوری غذا) به ازای هر یک دلار معادل یک امتیاز است این برای Uber X ، XL و Comfort به دو امتیاز می‌رسد ، در حالی که افرادی که از خدمات برتر (Premier service) استفاده می کنند‌، برای هر دلار خرج شده سه امتیاز دریافت می کنند.

در سطح طلایی به محض اینکه امتیازها به ۷۵۰ برسد اهدای جوایز آغاز می‌شود و کاربر می‌تواند در هر ماه از ۱۰ درصد تخفیف در «سفرهای راحت اوبر» (Comfort trip) که شامل ۳۰ دلار می‌شود استفاده کند.

مشتریانی که به موقعیت پلاتینی دست می‌یابند می‌توانند دو نقطه که تردد بیشتری در آن دارند را انتخاب کنند و سفر بین این دو نقطه شامل هیچگونه هزینه اضافی در مواقع پیک ترافیک و ساعات شلوغی که نرخ ها تغییر می کند نخواهد شد.

کسانی هم که به موقعیت الماس می رسند نیز عضو کلوپ ویژه می شوند که از پشتیبانی تلفنی و برنامه های به روز برخوردار می شوند.

در این مرحله رسیدن به امتیاز ۷۵۰ این امکان را به شما می دهد که از میان گزینه های تخفیف ۱۵ درصدی سفر و غذا در یک دوره سه روزه و همچنین کمک ۱۰ دلاری به تیم پارالمپیک استرالیا یک گزینه را انتخاب کنید.

۹ نیوز به این نکته پی برده که به موجب طرح همکاری که بین اوبر و یکی از خطوط هوایی استرالیا وجود دارد امکان انتقال امتیازهای کسب شده در اوبر به این خط هوایی وجود دارد که البته این موضوع هنوز اعلام نشده است.

منبع: ۹ نیوز

 

مطالب مرتبط:

اگر از اوبر استفاده می‌کنید و یا راننده اوبر هستند این مطلب را بخوانید

تغییرات گسترده در اوبر؛ اضافه شدن حمل و نقل عمومی به اپلیکیشن اوبر + فیلم


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , زندگی در استرالیا
ارسال دیدگاه