وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 28 March 2024
» اجتماعی » نخست‌وزیر کویینزلند: قرنطینه‌ها را باید از شهرها خارج کنیم!

تاریخ انتشار : 1399/11/18 - 3:34

نخست‌وزیر کویینزلند: قرنطینه‌ها را باید از شهرها خارج کنیم!

صدای استرالیا– نخست‌وزیر کویینزلند خواستار انتقال قرنطینه‌های هتلی از شهرهای بزرگ به مراکزی در مناطق حومه‌ای شد. آناستازیا پالاشوک، عقیده […]

نخست‌وزیر کویینزلند: قرنطینه‌ها را باید از شهرها خارج کنیم!

صدای استرالیا– نخست‌وزیر کویینزلند خواستار انتقال قرنطینه‌های هتلی از شهرهای بزرگ به مراکزی در مناطق حومه‌ای شد.

آناستازیا پالاشوک، عقیده دارد که به منظور جلوگیری از گسترش سریع گونه‌های جهش یافته کرونا، مراکز قرنطینه را باید به حومه شهرهای بزرگ انتقال داد.

او در این زمینه با گلادیس برجیکلیان، نخست وزیر نیوساوت ولز اختلاف دارد؛ زیرا برجیکلیان معتقد است که سیستم کنونی جواب داده و انتقال این مراکز، واقع‌بینانه نیست.

پالاشوک امروز با دعوت از همتای نیوساوت ولزی خود به بحث در این زمینه، گفت: فکر می‌کنم اگر گلادیس هم با شیوع همه‌گیری مانند آنچه در کویینزلند و سایر ایالت‌ها در جریان است، درگیر بود، او نیز این تغییرات را مدنظر قرار می‌داد.

وی همچنین از دولت فدرال خواست که از ایده راه‌انداری مناطق قرنطینه در حومه شهرها، حمایت کند.

پالاشوک گفت: دولت فدرال باید در زمینه قرنطینه به ایالت‌ها کمک کند؛ اما ضمنا، فراموش نکنیم که هتل‌های ما با هدف نگهداری از بیماران این گونه جهش یافته و بسیار مسری انگلیسی، آماده نشده‌اند.

وی افزود: هتل‌ها برای مسافران، توریست‌ها و کسب‌وکارها هستند؛ در حالی که هم اکنون، ما از آنها به عنوان بیمارستان استفاده می‌کنیم.

کویینزلند درصدد انتشار گزارش شیوع ویروس در این ایالت به واسطه یک نظافتچی است که در معرض گونه‌های جهش یافته خارجی ویروس قرار گرفته بود.

دیروز نیز متخصصان بیماری‌ها واگیردار با هشدار اینکه ویروس کرونا می‌تواند از راه هوا منتقل شود، خواستار بازبینی کلی در سیستم قرنطینه‌های هتلی شدند.

پالاشوک گفت: آنچه در استرالیای غربی، ویکتوریا و کویینزلند در حال رخ دادن است، یک زنگ هشدار است و ما باید اقدامات بیشتری انجام دهیم.

وی افزود: وقتی پای محافظت از استرالیایی‌ها در میان باشد، قرنطینه، آخرین خط دفاعی ماست.

منبع: ۹نیوز

خبر مرتبط:

گشایش مرزهای کویینزلند به روی اهالی سیدنی از اول فوریه


برچسب ها : ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه