وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 28 March 2024
» اجتماعی » تست‌ فوری کرونا برای استفاده خانگی تا کریسمس در استرالیا عرضه می‌شود

تاریخ انتشار : 1400/07/05 - 4:03

تست‌ فوری کرونا برای استفاده خانگی تا کریسمس در استرالیا عرضه می‌شود

صدای استرالیا– تا کریسمس امسال و پس از تایید سازمان تنظیم مقررات پزشکی، استرالیایی‌ها خواهند توانست تست سریع کووید-۱۹ را […]

تست‌ فوری کرونا برای استفاده خانگی تا کریسمس در استرالیا عرضه می‌شود

صدای استرالیا– تا کریسمس امسال و پس از تایید سازمان تنظیم مقررات پزشکی، استرالیایی‌ها خواهند توانست تست سریع کووید-۱۹ را در خانه انجام بدهند.

تست‌های فوری آنتی‌ژن، هم اکنون در برخی اماکن، مانند خانه‌های سالمندان و برخی از مراکز قرنطینه و محیط‌های کاری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

گرگ هانت، وزیر بهداشت دولت فدرال نیز گفته است: نشانه‌های مثبتی وجود دارد مبنی بر اینکه تست‌های فوری به منظور استفاده خانگی، در سال جاری مورد تایید قرار خواهند گرفت.

در حال حاضر فروش تست‌های آنتی‌ژن به افراد برای تست شخصی در استرالیا غیر قانونی است؛ اما سازمان کالاهای دارویی، استفاده خانگی از این تست‌ها را تحت بررسی دارد.

هانت گفت: با توجه به اثربخشی این تست‌های فوری در برابر سویه دلتا، علاقه‌داریم که این تست‌ها را تا کریسمس یا حتی زودتر در اختیار مردم قرار دهیم.

این تست‌ها به دقت تست پی‌سی‌آر نیست؛ اما انجام آنها فقط ۱۰ تا ۱۵ دقیقه زمان می‌برد.

تست‌های فوری آنتی‌ژن هم اکنون در انگلستان، اروپا و آمریکا مورد استفاده قرار می‌گیرند.

البته هانت تاکید کرد که این تست‌های فوری قرار نیست جایگزین تست‌های معمول پی‌سی‌آر شوند؛ بلکه به عنوان یه اقدام حفاظتب مکمل در نظر گرفته خواهند شد.

 

منبع: ۹ نیوز


برچسب ها : ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه