وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 28 March 2024
» اخبار » تازه‌ترین بروزرسانی وزارت خارجه استرالیا: به ایران سفر نکنید

تاریخ انتشار : 1398/12/10 - 18:38

تازه‌ترین بروزرسانی وزارت خارجه استرالیا: به ایران سفر نکنید

صدای استرالیا - وزارت خارجه استرالیا در تازه‌ترین بروزرسانی وب‌سایت خود سطح هشدار برای سفر به ایران را افزایش داده و توصیه کرد که مردم استرالیا از سفر به ایران پرهیز کنند.


صدای استرالیا – وزارت خارجه استرالیا در تازه‌ترین بروزرسانی وب‌سایت خود سطح هشدار برای سفر به ایران را افزایش داده و توصیه کرد که مردم استرالیا از سفر به ایران پرهیز کنند.

در این بروزرسانی که در وب‌سایت اسمارت تراولر وزارت خارجه استرالیا منتشر شده، آمده است:

مسئولان ارشد پزشکی اعلام کرده‌اند که نگرانی زیادی درباره انتقال گسترده ویروس کرونا در ایران وجود دارد. تعداد زیادی در این رابطه مرده‌اند. سیستم مراقبت بهداشتی ایران برای مقابله با شیوع گسترده این ویروس با چالش مواجه خواهد بود. خطوط هوایی در حال کاهش و یا متوقف کردن پروازهای خود به داخل و خارج از ایران هستند. تخلیه پزشکی احتمالا امکان پذیر نیست. با توجه به دیگر خطرهای موجود در ایران از جمله تهدیدات امنیتی، توصیه می‌کنیم استرالیایی‌ها به ایران سفر نکنند. اگر شما در ایران هستید تا زمانیکه گزینه‌های تجاری در دسترس هستند ایران را ترک کنید. برخی کشورها محدودیتی‌هایی را برای مسافرینی که از ایران می‌آیند به اجرا گذاشته‌اند. از تاریخ اول مارس اگر شما شهروند استرالیا هستید و یا اقامت دائمی در استرالیا دارید و یا اقوام درجه یک شما از ایران به استرالیا باز می‌گردید لازم است که به مدت ۱۴ روز از زمانیکه ایران را ترک کرده اید خود را در شرایط قرنطینه قرار دهید.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , سیاسی , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه