وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024
» اخبار » ۳۷۴۵ دلار در یک هفته: نظافتچی استرالیایی درآمدش را فاش کرد

تاریخ انتشار : 1401/11/21 - 12:09

۳۷۴۵ دلار در یک هفته: نظافتچی استرالیایی درآمدش را فاش کرد

صدای استرالیا– زنی از اهالی سیدنی که در کسب‌وکار نظافت فعالیت می‌کند، میزان درآمد هفتگی‌اش را فاش کرده که بسیاری […]

درآمد ساعتی 3745 دلاری یک نظافتچی در سیدنی

صدای استرالیا– زنی از اهالی سیدنی که در کسب‌وکار نظافت فعالیت می‌کند، میزان درآمد هفتگی‌اش را فاش کرده که بسیاری را در اینترنت شگفت‌زده کرده است.

شارلوت بوسانکه، بنیان‌گذار Care Cleaning Services در سیدنی، ویدیویی را در تیک‌تاک منتشر و اعلام کرد که در یک هفته ۳۷۴۵ دلار درآمد داشته است.

در این کلیپ ویدیویی، نشان داده می‌شود که شارلوت فقط ۵ روز در هفته از دوشنبه تا جمعه و فقط ۵ ساعت در روز کار می‌کند. او بابت کار اضافه در روزهای یکشنبه ۱۰۰۰ دلار پیش‌پرداخت می‌گیرد و درآمد او در شیفت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر مبلغ ۴۷۰ دلار در ساعت و برای شیفت ۱۰ صبح تا ۳ بعد از ظهر ۶۳۰ دلار در ساعت است.

این در حالی است که نظافتچی‌ها عمدتا درآمدی در حدود ۳۰ دلار در ساعت دارند

این ویدیو در تیک تاک تا کنون بیش از ۲۵۰ هزار بازدید داشته و بسیاری را از درآمد بالای این جوان ۲۰‌ساله شگفت‌زده کرده است. برخی افراد حتی گفته‌اند که آنها هم باید یک کسب‌وکار نظافت راه‌اندازی کنند.

شارلوت که کمتر از یک سال است کسب‌وکار نظافت خود را تأسیس کرده، در ویدیوی بعدی توضیح داده که این مبالغ را فقط از یک مشتری دریافت نمی‌کند.

وی توضیح داد: من معمولا فقط نصف روز را کار می‌کنم؛ اما ۸ کارمند دارم که آنها ساعات طولانی‌تری کار می‌کنند و از درآمد آنها هم به من سود می‌رسد. به همین دلیل است که این مقدار درآمد را به دست می‌آورم.

شارلوت گفت که از فروش کتاب‌های الکترونیکی نیز درآمد کسب می‌کند.

شارلوت تاکید کرد که کسب و کار او پس از کسر ۲۳۰ دلار هزینه‌های هفتگی شامل هزینه‌های حسابدار، بیمه، صورتحساب و بنزین، و پرداخت حقوق کارکنان، سودی معادل ۳۵۱۵ دلار در هفته داشته است.

منبع: یاهو


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی
ارسال دیدگاه