وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tuesday 23 April 2024
» اجتماعی » یک استاد دانشگاه استرالیایی در پاپوآ گینه نو به گروگان گرفته شد

تاریخ انتشار : 1401/12/04 - 3:53

یک استاد دانشگاه استرالیایی در پاپوآ گینه نو به گروگان گرفته شد

صدای استرالیا - یک استاد باستان‌شناسی استرالیایی که در حال انجام یک پروژه تحقیقاتی بود، توسط یک باند مسلح محلی از روستایی دورافتاده در پاپوآ گینه نو ربوده شد.


صدای استرالیا – یک استاد باستان‌شناسی استرالیایی که در حال انجام یک پروژه تحقیقاتی بود، توسط یک باند مسلح محلی از روستایی دورافتاده در پاپوآ گینه نو ربوده شد.

این استاد اهل کوئینزلند به همراه سه همکارش که فارغ‌التحصیل دانشگاه‌های استرالیا هستند، صبح روز یکشنبه توسط حدود ۲۰ نفر از اراذل و اوباش مسلح که خواستار دریافت باج ۱.۴۳ میلیون دلاری بودند، ربوده شدند.

گزارش شده است که این استاد دانشگاه و سه همراه دیگر گروگانش در حال حاضر در شرایط امنی قرار دارند و دولت پاپوآ گینه نو در حال مذاکره با آدم‌ربایان برای نجات آنها است.

دولت پاپوآ گینه نو گفته که اگر گروگان‌ها سالم آزاد شوند با آدم‌ربایان به صورت عادلانه رفتار خواهد شد اما دیوید منینگ کمیسر پلیس پاپو آ گینو گفت که در غیر این صورت، پلیس از نیروی قهریه علیه آدم‌ربایان استفاده خواهد کرد که ممکن است به قیمت جان آنها تمام شود.

مبلغان دینی محلی به دولت پاپوآ گینه نو گفته‌اند که این استاد دانشگاه و سایر گروگان‌ها زنده هستند.

هویت این استاد دانشگاه به دلیل حساسیت شرایط اعلام نشده است.

این آدم‌ربایی دو هفته پس از آن اتفاق افتاد که جدایی‌طلبان مسلح در پاپوآ غربی یک خلبان نیوزیلندی را ربودند. پلیس پاپوآ معتقد است که این افراد را پیدا کرده و تیمی را برای نجات این خلبان فرستاده است.

منبع: دیلی میل


برچسب ها : ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه