وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024
» اخبار » پیش‌بینی رشد یک دلاری قیمت هر فنجان قهوه در یک سال آینده

تاریخ انتشار : 1401/11/29 - 11:59

پیش‌بینی رشد یک دلاری قیمت هر فنجان قهوه در یک سال آینده

صدای استرالیا- کارشناسان می‌گویند تا پایان سال جاری، به دلیل رشد هزینه‌ها، یک فلت-وایت استاندارد تا یک دلار گران‌تر خواهد […]

قهوه می‌تواند سرطان‌زا باشد ولی برای کسی مهم نیست

صدای استرالیا- کارشناسان می‌گویند تا پایان سال جاری، به دلیل رشد هزینه‌ها، یک فلت-وایت استاندارد تا یک دلار گران‌تر خواهد شد.

هزینه شیر گاو اخیرا ۲۳ درصد افزایش یافته است. از سوی دیگر، حذف بسته‌بندی‌های پلاستیکی نیز هزینه‌های بیشتری را برای کافه‌ها به همراه دارد.

وارن رینولدز، از کافه‌های زنجیره‌ای Muzz Buzz در استرالیای غربی گفت: اگر در یک سال تا ۱۸ ماه آینده یک دلار به قیمت قهوه افزوده شود، تعجبی نخواهد داشت.

 وی دلیل این امر را بالا رفتن قیمت‌ها دانست و توضیح داد که  نرخ‌ بهره مدام افزایش دارد، اجاره‌بها بالا می‌رود،هزینه‌های وارد کردن کالا به ایالت رو به رشد است و فنجان‌های مورد استفاده ۱۰ سنت گران‌تر تمام می‌شود. 

کافهBrew-Ha The Ritual  نیز طی  پنج سال گذشته قیمت‌های خود را تغییر نداده است، اما به دلیل شرایط تجاری چاره‌ای جز انتقال افزایش هزینه‌ها به مصرف‌کنندگان ندارد.

رانی شارما از این شرکت گفت: ما فقط حداقل افزایش قیمت را اعمال می‌کنیم. ما مشتریان دایمی زیادی داریم و نمی‌خواهیم موجب ناراحتی آنها شویم، بلکه فقط قصد داریم خودمان را با شرایط تطبیق بدهیم.

منبع: ۹ نیوز


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی
ارسال دیدگاه