وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024
» اجتماعی » پلیس به دنبال راز قتل ۲۵ ساله با ۵۰۰ هزار دلار جایزه

تاریخ انتشار : 1401/01/28 - 9:46

پلیس به دنبال راز قتل ۲۵ ساله با ۵۰۰ هزار دلار جایزه

صدای استرالیا- پلیس برای دریافت اطلاعات درباره قتل مرد ناشناسی که 25 سال پیش جسدش با سر بریده در ساترن هایلندز نیوساوت‌ولز یافته شد، 500 هزار دلار جایزه تعیین کرده است.


صدای استرالیا- پلیس برای دریافت اطلاعات درباره قتل مرد ناشناسی که ۲۵ سال پیش جسدش با سر بریده در ساترن هایلندز نیوساوت‌ولز یافته شد، ۵۰۰ هزار دلار جایزه تعیین کرده است.

در سال ۱۹۹۷، یک مرد و زن که در یک استراحتگاه عمومی در بزرگراه هیوم در پنروز، نزدیک مارولان توقف کرده بودند، متوجه جسدی شدند که تا نیمه در رودخانه قرار داشت. جسد متعلق به مردی با سر بریده بود.

چندی بعد، پلیس متوجه شد که چهار ماهیگیر در سالت پن‌کریک پداستو، یک ماه قبل از آن، یک کیسه خرید پیدا کرده‌اند که سر یک انسان در آن بوده است.

تایید شد که آن سر بریده شده، با جسدی که در پنروز یافته شده بود، مطابقت دارد.

پس از آن، متخصصان با روش مجسمه‌سازی تلاش بسیاری برای شناسایی فرد یاد شده کردند و در سال ۱۹۹۷ نیز درخواستی عمومی برای شناسایی او صادر شد که همه بی‌نتیجه بود.

بررسی اثر انگشت و تحلیل دی‌ان‌ای نیز کمکی به شناسایی مقتول نکرد.

در سال ۱۹۹۹ نیز گزارش پزشکی قانون نیوساوت‌ولز حاکی از آن بود که فرد یاد شده، توسط یک یا چند نفر حوالی ۲۰ فوریه ۱۹۹۷ خفه شده است.

به گفته دنی دوهرتی، کارآگاه مسوول این پرونده، با بیان اینکه قتل به روش اعدام صورت گرفته است، افزود: بررسی دندان‌ها نشان می‌دهد که مقتول در استرالیا بزرگ نشده است. او ۱۸۰ سانتی‌متر قد و ۸۶ کیلوگرم وزن داشته و بین ۳۰ تا ۴۰ ساله بوده است.

پلیس حالا یک تصویر تازه از چهره مقتول ساخته تا از عموم مردم درخواست اطلاعات درباره او را بکند و امیدوار است که جایزه ۵۰۰ هزار دلاری، انگیزه‌ای برای ارایه سرنخی شود که به شناسایی او یا قاتل‌اش در بیانجامد.

پلیس به دنبال راز قتل ۲۵ ساله با ۵۰۰ هزار دلار جایزه

همچنین به گفته دوهرتی، مقتول خالکوبی خاصی داشته که می‌تواند به شناسایی‌اش کمک کند.

وی افزود: ما تصویری از خالکوبی ویژه‌ای از حرف A که روی بالای بازوی راست مقتول بوده را هم منتشر کرده‌ایم تا شاید کسی آن را شناسایی کند.

پلیس از کسانی که اطلاعاتی در مورد این معمای حل نشده ۲۵ ساله دارند، خواسته است که با واحد Crime Stoppers به شماره ۱۸۰۰ ۳۳۳ ۰۰۰ تماس بگیرند.

منبع: ۹ نیوز


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه