وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024
» اخبار » پروازهای بدون توقف کانتاس به لندن و نیویورک

تاریخ انتشار : 1401/02/13 - 6:43

پروازهای بدون توقف کانتاس به لندن و نیویورک

صدای استرالیا- شرکت کانتاس از برنامه خود برای انجام پروازهای بدون توقف از ساحل شرقی استرالیا به اروپا و ایالات متحده آمریکا  خبر داد.


صدای استرالیا- شرکت کانتاس از برنامه خود برای انجام پروازهای بدون توقف از ساحل شرقی استرالیا به اروپا و ایالات متحده آمریکا  خبر داد.

شرکت هواپیمایی کانتاس اعلام کرده که سفارش خرید ۱۲ فروند ایرباس A350s را خواهد داد که این شرکت را قادر می‌سازد از انتهای سال ۲۰۲۵ پروازهایی مستقیم از سیدنی به شهرهایی مانند نیویورک و لندن برقرار کند.

سفارش این ناوگان هوایی در قالب پروژه سان‌رایز این شرکت هوایی و با هدف کاهش زمان سفرهای بین‌المللی صورت می‌گیرد.

کانتاس همچنین با هدف نوسازی ناوگان پروازهای داخلی، تعداد ۲۰ فروند ایرباس A321XLRs و ۲۰ فروند ایرباس A220-300s سفارش داده و هواپیماهای بویینگ ۷۳۷s و ۷۱۷s این شرکت به تدریج بازنشسته خواهند شد.

این شرکت اعلام کرده که مشتریان می‌توانند تعداد بیشتری از مسیرهای مستقیم و در نتیجه کاهش مدت زمان سفر را انتظار داشته باشند.

کانتاس پیش از این گفته بود که با اجرای پروژه سان‌رایز، طول زمان پرواز از استرالیا به لندن با کاهش ۴ ساعته به حدود ۲۰ ساعت و ۲۰ دقیقه خواهد رسید. زمان سفر از استرالیا به نیویورک نیز ۳ ساعت کمتر خواهد شد و به حدود ۱۸ ساعت می‌رسد.

پروژه سان‌رایز این شرکت هواپیمایی که از چندسال پیش آغاز شده، در دو سال گذشته به دلیل همه‌گیری کرونا متوقف شده بود.

منبع: ۹ نیوز


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه