وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 28 March 2024
» اخبار » پرداخت مبلغی به عنوان جبران خسارت به دانشجویان استرالیایی در صورت دریافت آموزش ضعیف

تاریخ انتشار : 1401/06/03 - 5:42

پرداخت مبلغی به عنوان جبران خسارت به دانشجویان استرالیایی در صورت دریافت آموزش ضعیف

صدای استرالیا – وزیر سابق آموزش استرالیا پیشنهاد کرده است که به دانشجویان دانشگاه‌های این کشور در صورت دریافت آموزش‌های […]

پرداخت مبلغی به عنوان جبران خسارت به دانشجویان استرالیایی در صورت دریافت آموزش ضعیف

صدای استرالیا – وزیر سابق آموزش استرالیا پیشنهاد کرده است که به دانشجویان دانشگاه‌های این کشور در صورت دریافت آموزش‌های ضعیف، مبلغی به عنوان جبران خسارت پرداخت شود.

آلن تاد که هم‌اکنون وزیر آموزش در سایه استرالیا است، گفت که بارها از والدین و دانش‌آموزان شنیده که ادعا کرده‌اند آموزشی بسیار متفاوت با آنچه به آنها وعده داده شده بود، در دانشگاه دریافت کرده‌اند و آموزشی را که انتظار داشته‌اند، دریافت نکرده‌اند، در نتیجه معتقدم دانشگاه‌ها باید با پرداخت مبلغی، جبران خسارت را در قبال این افراد انجام دهند.

وی تاکید کرد: واقعیت این است که برخی از اساتید دروسی را که به دانشجویانشان قول داده‌اند ارائه نکرده‌اند که این باعث عملکرد ضعیف دانشجویان شده است. مثل این است که شما پول مرسدس بنز را پرداخت کنید و چند ماه بعد یک کرولای سه ساله تحویل بگیرید! طبیعتا خیلی ناراضی می‌شوید.

بررسی دولت در سال گذشته نشان داد که

 

از نظر کیفیت کل تجربه آموزشی آنها در بین دانشجویان کارشناسی از ۷۸ درصد در سال ۲۰۱۹ به ۶۹ درصد در سال ۲۰۲۰ کاهش یافته است.

منبع: news.com.au


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی
ارسال دیدگاه