وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 2 May 2024
» اجتماعی » پارکینگ رایگان روزهای یکشنبه در مرکز ملبورن پولی شد

تاریخ انتشار : 1402/02/18 - 6:01

پارکینگ رایگان روزهای یکشنبه در مرکز ملبورن پولی شد

صدای استرالیا - براساس طرح جدید شورای شهر ملبورن و با اصلاح طرح فعلی پارکینگ خیابانی، ساکنان ملبورن از این پس باید در روزهای یکشنبه برای پارکینگ هزینه پرداخت کنند.


صدای استرالیا – براساس طرح جدید شورای شهر ملبورن و با اصلاح طرح فعلی پارکینگ خیابانی، ساکنان ملبورن از این پس باید در روزهای یکشنبه برای پارکینگ هزینه پرداخت کنند.

طرح جدید پارکینگ به این معنی است که رانندگان نمی‌توانند مانند گذشته در روزهای یکشنبه به صورت رایگان در مرکز تجاری ملبورن (CBD) پارک کنند.

همچنین فعالیت پارکومترها به جای ساعت ۸:۳۰ بعدازظهر تا ساعت ۱۰ بعدازظهر تمدید خواهد شد.

این طرح روز پنجشنبه اعلام شد و از ماه ژوئن اجرا می‌شود. در واکنش به این طرح، پل گوئرا مدیرعامل اتاق بازرگانی و صنعت ویکتوریا گفت که این تغییرات تاثیر منفی بر کسب‌وکارهای محلی خواهد داشت.

وی افزود: ما نمی‌خواهیم شاهد افزایش قیمت‌ها برای افرادی باشیم که وارد منطقه تجاری مرکزی ملبورن می‌شوند زیرا می‌دانیم که تاثیر معناداری بر کسب‌وکارها در این منطقه دارد. با افزایش قیمت‌ها، مردم به این منطقه وارد نخواهند شد و در نتیجه رستوران‌ها، کافه‌ها و مغازه‌ها مانند گذشته مملو از مراجعه‌کنندگان نخواهند بود.

همچنین براساس این طرح، محدودیتی دو ساعته برای خودروهای پارک شده در سراسر منطقه تجاری مرکزی اعمال خواهد شد.

رانندگان می‌توانند به صورت رایگان در برخی از اماکن تعیین شده پارک کنند. این کار با هدف تشویق افراد به بازدیدهای کوتاه‌مدت از مغازه‌ها و کسب‌وکارها انجام شده است.

شورای شهر ملبورن تخمین زده است که با اجرای طرح جدید، سالانه ۲.۷ میلیون دلار درآمد اضافی از محل پارکینگ پولی حاصل خواهد شد.

منبع: ۹ نیوز


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه