وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 2 May 2024
» اخبار » وزیر کسب‌وکارهای کوچک نیوساوت‌ولز به دلیل «قلدری» برکنار شد

تاریخ انتشار : 1401/05/10 - 10:33

وزیر کسب‌وکارهای کوچک نیوساوت‌ولز به دلیل «قلدری» برکنار شد

صدای استرالیا– النی پتینوس، وزیر کسب‌وکارهای کوچک و تجارت منصفانه نیوساوت‌ولز، پس از انتشار گزارش‌هایی مبنی بر «قلدری جدی» برکنار […]

وزیر کسب‌وکارهای کوچک نیوساوت‌ولز به دلیل «قلدری» برکنار شد

صدای استرالیا– النی پتینوس، وزیر کسب‌وکارهای کوچک و تجارت منصفانه نیوساوت‌ولز، پس از انتشار گزارش‌هایی مبنی بر «قلدری جدی» برکنار شد.

این گزارش‌ها که روز جمعه منتشر شده بود حاکی است که او خطاب به کارکنان دفترش با داد و فریاد از عباراتی مانند «احمق» و «عقب افتاده» استفاده کرده است.

دومینیک پروتی، نخست‌وزیر نیوساوت‌ولز یکشنبه شب تایید کرد که این وزیر را برکنار کرده است.

وی گفت: پس از اینکه مواردی در مورد النی پتینوس، وزیر کسب‌وکارهای کوچک و تجارت منصفانه به من اطلاع داده شد، من امروز با او صحبت کردم و با توجه به این موارد، به خدمت خانم پتینوس به عنوان وزیر بلافاصله متوقف شده و من فردا در این خصوص به فرماندار نامه خواهم نوشت.

به گفته پروتی، ویکتور دومینلو، وزیر خدمات متشری و دولت دیجیتال مسوولیت‌های پتینوس را بر عهده خواهد داشت.

پتینوس با بیان اینکه به کاری که در طول خدمتش به عنوان وزیر برای کسب‌وکارهای کوچک انجام داده، افتخار می‌کند، گفت که به فعالیت در جایگاه نمایندگی میراندا در پارلمان ادامه خواهد داد.

وی افزود: فشار و استرس‌های شدید در چنین مسوولیت‌هایی برای کارکنان و وزیرشان بسیار بالاست. من از کارکنان‌ام بابت تلاش‌ها و حمایت‌شان از من در خدمت به مردم نیوساوت‌ولز تشکر می‌کنم.

پتینوس تاکید کرد: من هرگز عمدا به کسی توهین نمی‌کنم یا باعث احساس ناراحتی او نمی‌شوم و اگر چنین کاری کرده‌ام، واقعا متاسفم.

 

منبع: ۹ نیوز


برچسب ها : ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , سیاسی
ارسال دیدگاه