وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024
» اخبار » والدین نیوساوت‌ولزی تا ۲۵۰ دلار کوپن سفر می‌گیرند

تاریخ انتشار : 1400/11/18 - 3:57

والدین نیوساوت‌ولزی تا ۲۵۰ دلار کوپن سفر می‌گیرند

صدای استرالیا – والدین نیوساوت‌ولزی که در طول قرنطینه‌های سال گذشته، درگیر دوران پر استرس یادگیری از خانه کودکان خود […]

والدین نیوساوت‌ولزی تا 250 دلار کوپن سفر می‌گیرند

صدای استرالیا – والدین نیوساوت‌ولزی که در طول قرنطینه‌های سال گذشته، درگیر دوران پر استرس یادگیری از خانه کودکان خود بوده‌اند؛ حالا از سوی دولت، یارانه‌ای برای تعطیلات دریافت می‌کنند.

طی این برنامه با نام «ووچر والدین» و از امروز، یک نفر از هر خانواده حایز شرایط دریافت ۵ کوپن (ووچر) ۵۰ دلاری است که می‌توان از آنها برای رزرو مکان اقامت یا تفریحات در ایالت نیوساوت‌ولز استفاده کرد. این ووچرها تا نهم اکتبر نیز اعتبار خواهد داشت.

کوپن‌ها مشابه ووچرهای Dine and Discover هستند و می‌توان آنها را از طریق اپلیکیشن و مراکز خدمات نیوساوت‌ولز دریافت کرد.

علاوه بر این، در اواخر این ماه نیز ووچردیگری با نام Stay NSW به تمامی افراد بالای ۱۸ سال این ایالت ارایه خواهد شد. این ووچر نیز ۵۰ دلاری است و می‌توان آن را برای تهیه اقامتگاه، از ارایه دهندگان تایید شده، مورد استفاده قرار داد.

دومینیک پروتی، نخست‌وزیر نیوساوت‌ولز گفت: این ووچرها، دو سر برد هستند. از طرفی خانواده‌ها را تشویق به استفاده از امکانات ایالت برای تفریح می‌کنند و از طرف دیگر، برای کسب‌وکارهای صنعت توریسم که در دوران همه‌گیری با مشکل مواجه شده‌اند، زمینه کسب درآمد فراهم می‌شود.

وی گفت که ووچرهای والدین به منظور قدردانی از والدینی که سال گذشته درگیر یادگیری از خانه فرزندان‌شان بوده‌اند و همچنین برای کمک و حمایت از کسب‌وکارهای محلی تدارک دیده شده است.

رزرو اقامتگاه از وب‌سایت‌های شخص ثالث و آژانس‌های مسافرتی، مشمول دریافت این ووچرها نخواهد بود؛ البته مشتریان می‌توانند به جست‌وجوی مراکز اقامتی تایید شده از این طریق اقدام کنند.

 

منبع: ۷ نیوز


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی
ارسال دیدگاه