وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024
» اجتماعی » هوندا ZR-V به استرالیا می‌آید

تاریخ انتشار : 1401/12/18 - 9:11

هوندا ZR-V به استرالیا می‌آید

صدای استرالیا– شرکت هوندا بالاخره ارایه ZR-V در دو نوع موتور توربو و یک مدل هیبریدی را برای استرالیا تایید […]

هوندا ZR-V به استرالیا می‌آید

صدای استرالیا– شرکت هوندا بالاخره ارایه ZR-V در دو نوع موتور توربو و یک مدل هیبریدی را برای استرالیا تایید کرد. این خودرو اواسط سال ۲۰۲۳ عرضه می‌شود.

هوندا ZR-V  مدل ۲۰۲۳ که امسال به خط تولید محلی این شرکت اضافه خواهد شد، یک خودرو شاسی بلند متوسط است که از نظر ابعاد بین HR-V و CR-V قرار می‌گیرد.

هوندا امروز ضمن اعلام عرضه ZR-V در اواسط سال ۲۰۲۳ در استرالیا، تایید کرد که این خودرو یک نسخه هیبریدی نیز خواهد داشت که انتظار می‌‌رود این مدل هیبریدی ZR-V e:HEV نام داشته باشد. البته هنوز قیمت این خودرو اعلام نشده است.

همچنین مدل پایه ZR-V VTi X به همراه نسخه‌های میان رده VTi L و VTi LX در دسترس خواهد بود که همگی از یک موتور ۱٫۵ لیتری توربوشارژ چهار سیلندر بنزینی بهره می‌برند. در این میان، فقط ZR-V e:HEV از سیستم هیبریدی ۲٫۰ لیتری چهار سیلندر بنزینی-الکتریکی غیر توربو استفاده خواهد کرد.

هوندا ZR-V به استرالیا می‌آید

هوندا ZR-V به استرالیا می‌آید

هنوز مشخصات خودروهایی که مخصوص بازار استرالیا عرضه می‌شوند، اعلام نشده است؛ با این حال ZR-V در خارج از کشور با قدرت ۱۳۱ کیلووات و ۲۴۰ نیوتن متر در مدل ۱٫۵ لیتری موجود است. مدل ۲٫۰ لیتری هیبریدی نیز ۱۳۵ کیلووات و ۳۱۵ نیوتن متر است.

انتظار می‌رود که هوندا با مزدا CX-5 که هر دو ابعاد مشابهی دارند، رقابت تنگاتنگی داشته باشند.

فروش مزدا CX-5 در فوریه ۲۰۲۳ به میزان ۲۶۰۰ دستگاه گزارش شده که نسبت به مدت مشابه در سال ماقبل ۱۰۵٫۵ درصد افزایش نشان می‌دهد. با این حال، تویوتا RAV4 همچنان پرفروش‌ترین خودرو در این کلاس است.

هوندا   ZR-Vعلاوه بر سنسورهای پارک جلو و عقب به صورت استاندارد، مجهز به مجموعه ایمنی Sensing هوندا است که شامل ترمز اضطراری خودکار (AEB)، کروز کنترل تطبیقی و تشخیص علائم ترافیکی می‌شود.

همچنین چراغ‌های جلو LED با پرتوهای تطبیقی، رینگ‌های آلیاژی ۱۷ اینچی در VTi X و رینگ‌های آلیاژی ۱۸ اینچی برای سایر نسخه‌ها از دیگر مشخصه‌های طراحی این خودرو محسوب می‌شود. در داخل کابین آن نیز یک صفحه نمایش ۹٫۰ اینچی با Android Auto و Apple CarPlay بی‌سیم، اطلاعات و سرگرمی‌های لازم را درون خودرو فراهم می‌کنند.

قرار است قیمت و مشخصات هوندا ZR-V مدل ۲۰۲۳ در ماه‌های آینده اعلام شود.

منبع: درایو


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه