وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024
» اجتماعی » نکته حیرت انگیز در مورد کانگوروها

تاریخ انتشار : 1396/11/02 - 16:34

نکته حیرت انگیز در مورد کانگوروها

آیا می‌دانستید که نوزادان کانگوروها پس از به دنیا آمدن به طرز عجیبی خود را به کیسه مادرانشان می‌رسانند و در آنجا رشد می‌کنند؟

نکته حیرت انگیز در مورد کانگوروها

صدای استرالیا – آیا می‌دانستید که نوزادان کانگوروها پس از به دنیا آمدن به طرز عجیبی خود را به کیسه مادرانشان می‌رسانند و در آنجا رشد می‌کنند؟

در ویدئویی کمیاب از لحظه تولد و پس از تولد یک والابی (نوعی کانگورو) که در باغ وحشی در استرالیا گرفته شده است، نشان داده می‌شود که نوزاد کانگورو پس از تولد و در حالی که بسیار ضعیف و کوچک است با خزیدن خود را به کیسه مادرش می‌رساند.

نوزادان والابی حدود دو ماه در کیسه مادرانشان می‌مانند و مراحل رشد خود را همانجا طی می‌کنند.

آنها پس از دو ماه برای اولین بار به بیرون از کیسه مادرانشان می‌روند و پس از آن نیز هرگاه احساس خطر کنند به همان پناهگاه باز می‌گردند.

در ویدئوی زیر اطلاعات بیشتری در این خصوص کسب کنید:

نکته حیرت انگیز در مورد کانگوروهاصدای استرالیا – آیا می‌دانستید که نوزادان کانگوروها پس از به دنیا آمدن به طرز عجیبی خود را به کیسه مادرانشان می‌رسانند و در آنجا رشد می‌کنند؟در ویدئویی کمیاب از لحظه تولد و پس از تولد یک والابی (نوعی کانگورو) که در باغ وحشی در استرالیا گرفته شده است، نشان داده می‌شود که نوزاد کانگورو پس از تولد و در حالی که بسیار ضعیف و کوچک است با خزیدن خود را به کیسه مادرش می‌رساند.نوزادان والابی حدود دو ماه در کیسه مادرانشان می‌مانند و مراحل رشد خود را همانجا طی می‌کنند.آنها پس از دو ماه برای اولین بار به بیرون از کیسه مادرانشان می‌روند و پس از آن نیز هرگاه احساس خطر کنند به همان پناهگاه باز می‌گردند.https://wp.me/p9tZLQ-3hE

Posted by ‎صدای استرالیا‎ on Monday, January 22, 2018


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , دانستنی های استرالیا , زندگی در استرالیا , پیشنهاد سردبیر , گردشگری
ارسال دیدگاه