وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tuesday 23 April 2024
» اخبار » نخست‌وزیر سابق نیوزیلند به دانشگاه هاروارد می‌پیوندد

تاریخ انتشار : 1402/02/07 - 6:28

نخست‌وزیر سابق نیوزیلند به دانشگاه هاروارد می‌پیوندد

صدای استرالیا - جاسیندا آردرن نخست‌وزیر سابق نیوزیلند اواخر امسال به طور موقت به دانشگاه هاروارد می‌پیوندد.


صدای استرالیا – جاسیندا آردرن نخست‌وزیر سابق نیوزیلند اواخر امسال به طور موقت به دانشگاه هاروارد می‌پیوندد.

داگلاس المندورف رئیس دانشکده هاروارد کندی گفت که خانم آردرن به عنوان نماد جهانی چپ (حزب‌های چپگرا) و الهام‌بخش زنان در سراسر جهان با بورسیه‌های دوگانه به دانشکده کندی هاروارد می آید.

آردرن از پاییز امسال در دو برنامه آموزشی دانشکده هاروارد کندی با نام‌های ۲۰۲۳ Angelopoulos Global Public Leaders Fellow و Hauser Leader مشغول به کار خواهد شد.

المندورف در بیانیه‌ای گفت که جاسیندا آردرن رهبری سیاسی قوی و همدلانه را به جهان نشان داد و می‌تواند بینش‌های مهمی را برای دانشجویان ما به ارمغان بیاورد و گفت‌وگوهای حیاتی را درباره انتخاب‌های پیش‌روی رهبران در حوزه سیاست عمومی در همه سطوح به وجود آورد.

آردرن در سال ۲۰۱۷ و زمانی که فقط ۳۷ سال داشت به نخست‌وزیری نیوزیلند رسید. او در ماه ژانویه امسال اعلام کرد که به دلیل نداشتن انرژی کافی برای ادامه کار پس از بیش از پنج سال از سمت خود کناره‌گیری می‌کند، خبری که نیوزیلندی‌ها را شوکه کرد.

آردرن گفت که حضور در دانشگاه هاروارد را فرصتی نه تنها برای به اشتراک گذاشتن تجربیات خود با دیگران بلکه برای یادگیری می‌داند.

وی افزود: برای رهبران، اغلب زمان بسیار کمی برای تامل و تفکر وجود دارد اما اگر بخواهیم از نسل بعدی رهبران حمایت کنیم، تامل و تفکر بسیار مهم است.

منبع: سیدنی مورنینگ هرالد


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , سیاسی , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه