وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024
» اجتماعی » نتفلیکس طرح ارزان‌تر راه‌اندازی می‌کند

تاریخ انتشار : 1401/07/25 - 7:33

نتفلیکس طرح ارزان‌تر راه‌اندازی می‌کند

صدای استرالیا - نتفلیکس پس از آنکه با نخستین کاهش در تعداد مشترکانش در بیش از یک دهه اخیر مواجه شد، قصد دارد در ماه آینده گزینه ارزان‌تری را با تبلیغات راه‌اندازی کند.


صدای استرالیا – نتفلیکس پس از آنکه با کاهش در تعداد مشترکانش در بیش از یک دهه اخیر مواجه شد، قصد دارد در ماه آینده گزینه ارزان‌تری را با تبلیغات راه‌اندازی کند.

طرح جدید نتفلیکس در استرالیا حدود یک سوم کمتر از گزینه سطح ورودی فعلی و به میزان شش دلار و ۹۹ سنت در ماه هزینه خواهد داشت.

این طرح که قرار است در ۳ نوامبر راه‌اندازی شود، چهار تا پنج دقیقه تبلیغات در ساعت خواهد داشت و کاربران گزینه‌ای برای دانلود نمایش‌ها و فیلم‌ها به منظور تماشای آفلاین نخواهند داشت. تعداد محدودی از برنامه‌ها نیز در دسترس نخواهند بود.

سرویس پخش ۱۵ ساله نتفلیکس شش ماه پیش و پس از گزارش نخستین کاهش تعداد مشترکانش در بیش از یک دهه اخیر، تصمیم گرفت مسیر جدیدی را دنبال کند.

تعداد مشترکان نتفلیکس در نیمه نخست سال ۲۰۲۱ با کاهش بیش از یک میلیونی به حدود ۲۲۱ میلیون مشترک رسید. نتفلیکس همچنین به دلیل ورود رقبای بیشتری به بازار مانند آمازون، اپل و دیزنی و پلتفرم‌های پخش رایگان مانند iview و SBS با رقابتی سخت مواجه شده است.

منبع: abc

 


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه