وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 17 May 2024
» اخبار » موج «استعفای بزرگ» در راه استرالیا

تاریخ انتشار : 1400/08/09 - 4:03

موج «استعفای بزرگ» در راه استرالیا

صدای استرالیا– موج استعفا وتغییر شکل در آمریکا شکل گرفته و بنا به گفته کارشناسان، اتفاق مشابهی نیز برای استرالیا […]

موج «استعفای بزرگ» در راه استرالیا

صدای استرالیا– موج استعفا وتغییر شکل در آمریکا شکل گرفته و بنا به گفته کارشناسان، اتفاق مشابهی نیز برای استرالیا قابل پیش‌بینی است.

تنها در ماه آگوست گذشته، ۴٫۳ میلیون نفر در آمریکا از شغل خود استعفا داده یا تغییر شغل داده‌اند؛ پدیده‌ای که کارشناسان برای آن عنوان «استعفای بزرگ» را در نظر گرفته‌اند.

آماندا رز، گزارشگر اشتغال و بنیان‌گذار سازمان Western Sydney Women درباره دلایل این اتفاق می‌گوید: عوامل متعددی در این ماجرا نقش دارند که نخستین آنها اجبار است.

وی می‌افزاید: بسیاری از افراد در واقع پیش از آنکه اخراج شوند یا به آنها گفته شود که کاری برای آنها نیست، از شغل‌شان کناره می‌گیرند.

رز می‌گوید: عامل دیگر، لزوم زندگی طبیعی در دو سال گذشته، افراد گمان می‌کردند که کار کردن از خانه یا به صورت آنلاین، سریع و ساده است. اما آنچه اتفاق افتاد، افزایش بیش از حد حجم کارها بود.

به گفته وی، کارکنان از اینکه مرتب پروژه‌های بیشتری به آنها محول می‌شود، خسته شده‌اند. آنها می‌اندیشند که آیا می‌خواهند همیشه اینقدر سنگین کار کنند یا به استراحت هم نیاز دارند؟ بنابراین تصمیم می‌گیرند که شغل خود را عوض کنند.

رز می‌گوید که این رویکرد در استرالیا نیز آغاز شده و کارکنان، با افزایش مهارت‌های شغلی، خود را برای فرصت‌هایی که در آینده پیش می‌آید، آماده می‌کنند.

وی همچنین توضیح می‌دهد که افراد بیشتری در استرالیا، شغل خود را ترک کرده‌اند که کسب‌وکار خود را ایجاد کنند، یا به عنوان مشاور به کار بپردازند.

منبع: ۷ نیوز


برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.


دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی
ارسال دیدگاه