وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024
» اجتماعی » مدیران کانتاس برای کمک به کاهش بحران در فرودگاه‌ها چمدان‌ها را جابجا می‌کنند

تاریخ انتشار : 1401/05/17 - 12:19

مدیران کانتاس برای کمک به کاهش بحران در فرودگاه‌ها چمدان‌ها را جابجا می‌کنند

صدای استرالیا – حدود ۲۰۰ نفر از کارمندان به اصطلاح یقه سفید دفتر مرکزی کانتاس ممکن است به زودی به […]

«کانتاس» استفاده از واکسن کرونا را اجباری می‌کند

صدای استرالیا – حدود ۲۰۰ نفر از کارمندان به اصطلاح یقه سفید دفتر مرکزی کانتاس ممکن است به زودی به فرودگاه‌ها نقل مکان کنند تا به کاهش مشکلاتی از جمله کمبود نیروی کار در بخش جابجایی چمدان‌ها که به شدت به شهرت این شرکت هواپیمایی لطمه زده است، کمک کنند.

مدیران و مدیران ارشد تا پنج روز در هفته و به مدت سه ماه کارهایی مانند جابجایی چمدان‌ها و سایر نقش‌های مهم فرودگاهی را انجام خواهند داد.

ماه گذشته، کانتاس به دلیل موج بزرگ نارضایتی مشتریان ناشی از لغو پروازها، انتظارهای طاقت‌فرسا برای ورود به هواپیما، افزایش بارهای نادرست و ساعت‌ها نگه‌ داشتن مسافران برای رسیدن به مراکز تماس دارای پرسنل، از پنج رتبه برتر در بین بهترین خطوط هوایی جهان خارج شد.

حالا به عنوان بخشی از برنامه کانتاس، مدیریت و کارکنان دفتر این شرکت، قرار است کارهایی مانند دسته‌بندی و اسکن بارهای مسافران و حمل بارهای مسافران بین پایانه‌های فرودگاه و هواپیماهای مسافربری را انجام دهند.

کانتاس در طول پاندمی کرونا، ۱۷۰۰ نفر از کارکنان خود را که در زمینه حمل بار و چمدان فعالیت می‌کردند، اخراج کرد، تصمیمی که غیرقانونی اعلام شد. این شرکت هواپیمایی حالا در تلاش است تا این موضوع را در دادگاه عالی به چالش بکشد.

به گفته یکی از سخنگویان کانتاس، این شرکت در گذشته نیز در زمان‌های شلوغ مشابه چنین تصمیمی را گفته بود. مثلا حدود ۲۰۰ نفر از کارمندان دفتر مرکزی در دوره‌های اوج سفر از عید پاک در فرودگاه‌ها کمک کرده‌اند.

قبل از پاندمی، نرخ بار گم‌ شده در کانتاس پنج چمدان در هر هزار بود. در ماه جولای، این رقم به هفت در هزار رسید.

بخش خطوط هوایی به شدت تحت تاثیر پاندمی ویروس کرونا قرار گرفته است و دولت سابق استرالیا کمک‌های مالی زیادی را به شرکت کانتاس ارائه کرد، از جمله بیش از یک میلیارد دلار در قالب اقدامات حمایتی از صنعت هوانوردی و ۸۵۶ میلیون دلار در قالب برنامه JobKeeper.

منبع: ۹ نیوز


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه