وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024
» اخبار » مبالغ و زمان دریافت حمایت‌های مالی کرونا برای شهروندان و مشاغل نیوساوت‌ولز

تاریخ انتشار : 1400/04/23 - 9:08

مبالغ و زمان دریافت حمایت‌های مالی کرونا برای شهروندان و مشاغل نیوساوت‌ولز

صدای استرالیا– شهروندان و کسب‌وکارها در نیوساوت‌ولز، در طول دوره قرنطینه، حمایت‌های مالی بیشتری دریافت می‌کنند. دولت فدرال اعلام کرد […]

مبالغ و زمان دریافت حمایت‌های مالی کرونا برای شهروندان و مشاغل نیوساوت‌ولز

صدای استرالیا– شهروندان و کسب‌وکارها در نیوساوت‌ولز، در طول دوره قرنطینه، حمایت‌های مالی بیشتری دریافت می‌کنند.

دولت فدرال اعلام کرد که از هفته چهارم قرنطینه، افرادی که بیش از ۲۰ ساعت از ساعات کاری هفتگی‌شان کاسته شده، کمک‌هزینه‌ای ۶۰۰ دلاری دریافت می‌کنند.

پس از هفت روز اول دستور خانه‌نشینی، از محل برنامه پرداخت‌های فاجعه کووید-۱۹، به این افراد مبلغ ۵۰۰ دلار داده شده بود که حالا افزایش یافته است.

افرادی نیز که کم‌تر از ۲۰ ساعت از ساعات کاری‌ هفتگی‌شان کاسته شده بود، مبلغ ۳۲۵ دلاری دریافت می‌کردند که از هفته چهارم خانه‌نشینی، این مبلغ به ۳۷۵ دلار می‌رسد.

همچنین برنامه دیگری مشابه جاب‌کیپر برای حمایت از مشاغل اعلام شده که بر اساس آن، مشاغلی که گردش مالی‌شان ۳۰ درصد افت کرده باشد، بین ۱۵۰۰ تا ۱۰ هزار دلار در هفته دریافت خواهند کرد.

کسب‌وکارهایی مشمول دریافت این حمایت می‌شوند که گردش مالی بین ۷۵ هزار تا ۵۰ میلیون دلار در سال داشته باشند. این کسب‌وکارها همچنین باید تعداد کارکنان‌شان را نسبت به سه‌شنبه ۱۳ جولای کاهش ندهند.

مشاغل انفرادی نیز مشمول دریافت ۱۰۰۰ دلار در هفته خواهند بود.

ساکنان چهار ناحیه دولت محلی که پیش از سایر مناطق با قرنطینه مواجه شدند؛ یعنی شهر سیدنی، ویورلی، وولاهرا و رندویک می‌توانند از روز جمعه با مراجعه به Services Australia برای دریافت این کمک‌های مالی درخواست بدهند.

درخواست ساکنان سایر مناطق سیدنی بزرگ‌تر نیز از دوشنبه ۲۹ جولای دریافت خواهد شد.

منبع: ۷ نیوز


برچسب ها : ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی
ارسال دیدگاه