وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 2 May 2024
» اجتماعی » ماجرای جالب مار در تایر و همدلی مردم در سیدنی

تاریخ انتشار : 1401/10/24 - 12:55

ماجرای جالب مار در تایر و همدلی مردم در سیدنی

صدای استرالیا– مردی از اهالی سیدنی که برای خرید بیرون رفته بود، هنگام بازگشت و سوار شدن به ماشین‌ با […]

ماجرای جالب مار در تایر و همدلی مردم در سیدنی

صدای استرالیا– مردی از اهالی سیدنی که برای خرید بیرون رفته بود، هنگام بازگشت و سوار شدن به ماشین‌ با برگه یادداشتی مواجه شد که درباره پنهان شدن یک مار در تایر ماشین به او هشدار می‌داد.

دیوید مانتلینی، دوشنبه گذشته برای خرید به فروشگاه کلز در منطقه منلی رفت. اما در پایان خرید، وقتی می‌خواست سوار ماشین‌اش شود، متوجه شد که جمعیتی در حدود ۵۰ نفر دور ماشین‌اش حلقه زده‌اند.

او نزدیک‌تر شد و یادداشتی را دید که روی شیشه جلوی ماشین‌اش گذاشته شده و در آن نوشته شده بود: «صاحب ماشین سلام. یک مار پیتون توی چرخ جلوی سمت چپ ماشین شماست. جواهرفروش‌های مغازه روبه‌رو در تلاش هستند تا با مسوولان حیات وحش تماس بگیرند.»

مانتلینی وقتی به تایر ماشین‌اش نگاه کرد، واقعا با بدن پولک‌پوش ماری مواجه شد که لای رینگ چرخ می‌خزد.

دختر دوم مانتلینی و همسرش نیکولا، ۵ روز قبل از آن به دنیا آمده و نیکولا تازه همان روز از بیمارستان مرخص شده بود. به همین دلیل برنامه‌ریزی کرده بودند که دختر دیگرشان، لونا را به بیمارستان ببرند تا اولیویا کوچولو را به او نشان بدهند. اما عملا منتظر ماندن برای مسوولان حیات وحش این برنامه‌ را به هم می‌زد.

به گفته نیکولا، مردم محلی به کمک مانتلینی آمدند و کارکنان یک رستوران سوشی‌بار در نزدیکی آنجا، کلید ماشین را تا رسیدن مسوولان تحویل گرفت. خانم دیگری هم صندلی کودک لونا را داخل ماشین خودش نصب کرد تا برنامه معرفی بچه‌ها به هم نخورد.

به گفت نیکولا، مشخص نیست این مار حیوانی خانگی بود یا نه؛ اما به هر حال در منطقه مانلی شمالی رهاسازی شد.

وی گفت: مار سالم و سرحال آزاد شد، دو خواهر همدیگر را ملاقات  کردند و شام هم سوشی داشتیم.

به گفته موزه استرالیا، مار رهاسازی شده می‌تواند یک پیتون الماسی باشد که در بوته زار‌ها و پارک‌های ملی سیدنی یافت می‌شود.

منبع: ۹ نیوز


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه