وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024
» اجتماعی » قلمرو شمالی مرزهای خود را به روی ویکتوریا باز می‌کند

تاریخ انتشار : 1399/07/18 - 6:10

قلمرو شمالی مرزهای خود را به روی ویکتوریا باز می‌کند

صدای استرالیا - دولت قلمرو شمالی استرالیا اعلام کرد تقریبا تمام افرادی که در مناطق حاشیه‌ای ایالت ویکتوریای زندگی می‌کنند درصورت پایین‌ماندن تعداد موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا


صدای استرالیا – دولت قلمرو شمالی استرالیا اعلام کرد تقریبا تمام افرادی که در مناطق حاشیه‌ای ایالت ویکتوریای زندگی می‌کنند درصورت پایین‌ماندن تعداد موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا می‌توانند از روز دوم نوامبر آزادانه به این منطقه سفر کنند.

نواحی جیلانگ بزرگ‌تر، مسدون رنجیز و میتچل و گیپسلند شرقی درحال حاضر شامل این طرح نمی‌شوند اما درصورت عدم انتقال موارد جدید به جامعه، احتمالا به این طرح اضافه خواهند شد.

به گفته مایکل گانر، وزیر ارشد دولت قلمرو شمالی، میانگین موارد جدید روزانه در مناطق حاشیه‌ای ایالت ویکتوریا در دو هفته گذشته ۰٫۳ بوده است و به‌همین علت مقامات بهداشتی را بر آن داشته که به لغو محدودیت‌ها فکر کنند.

بازه زمانی چهار هفته‌ای تا اجرای این طرح به مقامات بهداشتی اجازه می‌دهد تا موارد جدید منطقه‌ای را طی دو دوره کامل تکثیر ویروس ردیابی کنند.

درحال‌حاضر کل ویکتوریا از سوی دولت ایالتی به‌عنوان کانون ویروس کرونا اعلام شده است. این بدان معنی است که هر کسی بخواهد از این ایالت به قلمرو شمالی برود مجبور است دو هفته قرنطینه تحت نظارت را با هزینه دو هزار و ۵۰۰ دلار بپذیرد اما درصورت اجرایی‌شدن این تصمیم جدید، شهروندان ویکتوریای حاشیه‌ای می‌توانند برای اولین‌بار درمدت شش ماه اخیر آزادانه به مرزهای قلمرو شمالی وارد شوند.

منبع: ای‌بی‌سی


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه