وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024
» اخبار » رشد قیمت خانه در سیدنی از درآمد جراحان پیشی گرفت

تاریخ انتشار : 1400/05/14 - 4:23

رشد قیمت خانه در سیدنی از درآمد جراحان پیشی گرفت

صدای استرالیا– سود حاصل از افزابش قیمت خانه در برخی از شهرهای استرالیا، از برخی مشاغل و حرفه‌های با بیشترین […]

رشد قیمت خانه در سیدنی از درآمد جراحان پیشی گرفت

صدای استرالیا– سود حاصل از افزابش قیمت خانه در برخی از شهرهای استرالیا، از برخی مشاغل و حرفه‌های با بیشترین سطح درآمد، مانند جراحان، روانپزشکان و مدیران ارشد اجرایی پیشی گرفته است.

در هر دو شهر سیدنی و کانبرا، خانه‌ها در سه ماهه گذشته، بیش از ده شغل پردرآمد استرالیا، برای صاحبان‌شان سودآور بوده‌اند. در این مدت، میانگین قیمت خانه در این دو شهر، هر روز بیش از هزار دلار افزایش یافته است.

در سیدنی، میانگین قیمت خانه در سه ماهه گذشته، تقریبا ۱۰۷ هزار دلار، یا ۱۱۷۵ دلار در روز افزایش یافته و به رکورد یک میلیون و ۴۱۰ هزار و ۱۳۳ دلار رسیده است. بر اساس تازه‌ترین آمارهای اداره مالیات استرالیا، این مبلغ بیش از درآمد سه ماهه که یک جراح یا متخصص هوش‌بری است که جزو پردرآمدترین حرفه‌ها هستند و درآمد سالانه‌ای حدود ۳۸۰ هزار دلاری، پیش از کسر مالیات دارند.

درآمد سالانه متخصصان داخلی و دلالان اوراق بهادر نیز در سال مالی ۱۹-۲۰۱۸ به ترتیب به ۳۰۵ هزار و ۲۷۶ هزار دلار بوده است.

الیته با در نظر گرفتن رشد قیمت خانه در یک سال گذشته، که در سیدنی به طور میانگین ۲۷۲ هزار و ۸۸۷ دلار بوده، همچنان درآمد مشاغل یاد شده از میزان رشد قیمت خانه بیشتر بوده است. اگرچه رشد سالانه قیمت خانه، از درآمد سایر مشاغل پردرآمد مانند روانپزشکان (۲۳۵ هزار و ۵۵۸ دلار)، حقوقدانان (۱۸۸ هزار و ۷۹۸ دلار) و مهندسان معدن (۱۸۴ هزار و ۵۰۷ دلار) فراتر بوده است.

در کانبرا نیز شاهد وضعیت مشابهی هستیم و میانگین قیمت خانه در یک فصل بیش از ۹۵ هزار دلار، یا ۱۰۵۰ دلار در روز رشد کرده و به یک میلیون و ۱۵ هزار و ۸۳۳ دلار رسیده است. رشد قیمت خانه در کانبرا در یک سال تقریبا ۳۰ درصد یا ۲۲۹ هزار و ۳۱۶ دلار بوده است.

در یک سال گذشته، شاهد رشد بیش از ۱۱۰ هزار دلاری قیمت خانه در ملبورن، هوبارت و داروین هم بوده‌ایم که برابر با دو سوم درآمد متوسط یک مدیر ارشد اجرایی (۱۶۴ هزار و ۸۹۶ دلار) بوده است.

منبع: domain


برچسب ها :
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی
ارسال دیدگاه