وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tuesday 23 April 2024
» اخبار » دستمال کاغذی در استرالیا کمیاب شد

تاریخ انتشار : 1401/03/27 - 4:25

دستمال کاغذی در استرالیا کمیاب شد

صدای استرالیا- یک بار دیگر، پدیده نایاب شدن برخی اقلام سوپرمارکتی در استرالیا اتفاق افتاده و این بار نوبت دستمال […]

دستمال کاغذی در استرالیا کمیاب شد

صدای استرالیا- یک بار دیگر، پدیده نایاب شدن برخی اقلام سوپرمارکتی در استرالیا اتفاق افتاده و این بار نوبت دستمال کاغذی شده است.

با شروع همه‌گیری کرونا و با هجوم استرالیایی‌ها به سوپرمارکت‌ها برای خرید از ترس تمام شدن مایحتاج در دوران قرنطینه، اقلام ضروری از قبیل دستمال توالت، برنج و پاستا در کشور نایاب شد؛ تا جایی که سوپرمارکت‌های بزرگ برای چندین قلم کالا محدودیت خرید اعلام کردند.

حالا هم با رشد ناگهانی موارد ابتلا به آنفلوانزا و همچنین ادامه کووید، نیاز به دستمال کاغذی و سایر محصولات پزشکی مانند شربت سرفه و قرص‌های سرماخوردگی رو به افزایش است.

رشد تقاضا یک بار دیگر موجب وارد آمدن فشار به زنجیره تامین شده و در نتیجه موجودی دستمال کاغذی در سوپرمارکت‌ها ته کشیده است.

وولورث از مشتریان‌اش خواسته است که تا زمانی که مشکل تامین وجود دارد، به جای برند‌های محبوب‌تر، به دنبال گزینه‌های جایگزین باشند.

کلز نیز از مصرف‌کنندگان درخواست که در زمان خرید، اگر محصول خاص مورد علاقه‌شان را پیدا نکردند، انعطاف بیشتری به خرج بدهند. این سوپرمارکت ضمنا به خریداران اطمینان داده که بیش از نیاز مصرف زمستان، دستمال کاغذی دارد.

 

منبع: ۷ نیوز


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی
ارسال دیدگاه