وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tuesday 23 April 2024
» اخبار » خودروی جدید MG 4 با قیمت حدود ۴۰ هزار دلار، ارزان‌ترین خودروی الکتریکی در استرالیا

تاریخ انتشار : 1401/05/20 - 5:20

خودروی جدید MG 4 با قیمت حدود ۴۰ هزار دلار، ارزان‌ترین خودروی الکتریکی در استرالیا

صدای استرالیا – شرکت خودروسازی چینی MG قیمت خودروی جدید هاچبک الکتریکی MG 4 خود را در بریتانیا اعلام کرد […]

خودروی جدید MG 4 با قیمت حدود ۴۰ هزار دلار، ارزان‌ترین خودروی الکتریکی در استرالیا

صدای استرالیا – شرکت خودروسازی چینی MG قیمت خودروی جدید هاچبک الکتریکی MG 4 خود را در بریتانیا اعلام کرد که براساس آن می‌توان فهمید که خریداران استرالیایی باید چه میزان پول برای خرید این خودرو در سال آینده بپردازند.

براساس محاسبات انجام شده توسط سایت Drive با استفاده از قیمت‌های بریتانیا، MG 4 در استرالیا احتمالا از پایه قیمت ۴۰ هزار و ۵۰۰ دلار دلار به فروش خواهد رسید.

با این قیمت، MG 4 می‌تواند به ارزان‌ترین خودروی الکتریکی در استرالیا تبدیل شود چرا که قیمت آن حدود ۳۹۰۰ دلار از atto 3 BYD  که ارزانترین خودروی الکتریکی استرالیاست  کمتر است.

خودروی جدید MG 4 با قیمت حدود ۴۰ هزار دلار، ارزان‌ترین خودروی الکتریکی در استرالیا

اکثر ایالت‌ها و مناطق استرالیا مشوق‌های مالی برای خرید خودروهای الکتریکی ارائه می‌دهند و تخفیف قابل توجه ۳۵۰۰ دلاری ایالت استرالیای غربی می‌تواند هزینه خرید MG 4 را به ۳۷ هزار دلار هم کاهش دهد.

دو نوع دیگر MG 4 نیز در بریتانیا موجود است. SE Long Range که قیمت آن از ۴۴ هزار و ۵۰۰ دلار و Trophy Long Range که قیمت آن از ۴۹ هزار و ۲۰۰ دلار شروع می‌شود.

شرکت MG استرالیا هنوز قیمت دقیق خودروهای جدید این شرکت را در بازار استرالیا اعلام نکرده است اما براساس اعلام سایت Drive مدل‌های جدید خودروهای این شرکت قرار است در اوایل سال آینده در نمایشگاه‌های محلی عرضه شوند.

 

منبع: drive.com.au


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی
ارسال دیدگاه