وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 5 May 2024
» اجتماعی » حیوانات خانگی، قربانیان بحران هزینه‌های زندگی در استرالیا

تاریخ انتشار : 1402/04/23 - 10:17

حیوانات خانگی، قربانیان بحران هزینه‌های زندگی در استرالیا

صدای استرالیا- بررسی‌ها نشان می‌دهد که صدها هزار خانواده استرالیایی به دلیل فشار هزینه‌های زندگی، مجبور به واگذاری حیوانات خانگی خود شده‌اند.


صدای استرالیا- بررسی‌ها نشان می‌دهد که صدها هزار خانواده استرالیایی به دلیل فشار هزینه‌های زندگی، مجبور به واگذاری حیوانات خانگی خود شده‌اند.

بر اساس تحقیقات فایندر، بیش از سه میلیون استرالیایی در سراسر کشور چاره‌ای جز کاهش هزینه‌های حیوانات خود ندارند و تا کنون ۲۰۰ هزار خانوار به کلی حیوانات خانگی خود را واگذار کرده‌اند.

در حالی که حامیان حیوانات مدت‌هاست به استرالیایی‌ها در مورد تعهد مالی طولانی‌مدت داشتن حیوان خانگی هشدار می‌دهند، به نظر می‌رسد پرداخت صورت‌حساب‌های دامپزشک، غذا و نگهداری برای بسیاری از افراد قابل تحمل نیست.

جیمز مارتین، کارشناس بیمه در فایندر، گفت: مراقبت از حیوانات خانگی با بودجه کم به طور فزاینده‌ای دشوار می‌شود.

وی افزود: صاحبان این حیوانات از هزینه حیوانات خود کم می‌کنند؛ اما این نیز در دراز مدت سلامت این حیوانات را به خطر می‌اندازد.

این بررسی نشان داد که از هر چهار صاحب حیوان خانگی یک نفر در حال کاهش کیفیت غذای حیوان خانگی خود و یافتن جایگزین‌های ارزان‌تر است، در حالی که ۲۴ درصد از پاسخ دهندگان گفته‌اند که از دفعات مراجعه به دامپزشک می‌کاهند.

تقریباً ۲۰ درصد نیز گفتند که کمتر حیوان‌شان را به آرایشگاه می‌برند.

اما به گفته مارتین، این راه حل کوتاه مدت است.

وی توضیح داد: تغذیه و داروی مناسب برای سلامتی حیوانات درازمدت بسیار مهم است و در صورت نادیده گرفتن آن، می‌تواند هزینه‌های بیشتری را به خانواده‌ها تحمیل کند.

وی همچنین گفت که بیمه حیوانات خانگی می‌تواند امنیت مالی مناسب را در صورت مواجهه با بیماری یا آسیب غیر منتظره حیوان تامین کند.

مارتین افزود: تورم موجب شده که صورت‌حساب دامپزشکی‌ها بالا برود و حق بیمه‌ها نیز می‌توانند پر هزینه باشد. بنابراین بهتر است صاحبان حیوانات به دنبال بهترین پیشنهاد قیمتی بازار را بررسی کنند.

منبع: ۹ نیوز


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه