وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 2 May 2024
» اجتماعی » حمایت دولت ویکتوریا از سلامت روان صاحبان و کارمندان مشاغل کوچک

تاریخ انتشار : 1401/07/01 - 3:41

حمایت دولت ویکتوریا از سلامت روان صاحبان و کارمندان مشاغل کوچک

دولت ویکتوریا دسترسی رایگان به یک برنامه یادگیری آنلاین را برای حمایت از سلامت روان و تندرستی صاحبان و کارمندان مشاغل کوچک این ایالت ارائه می‌دهد.


صدای استرالیا – دولت ویکتوریا دسترسی رایگان به یک برنامه یادگیری آنلاین را برای حمایت از سلامت روان و تندرستی صاحبان و کارمندان کسب و کارهای کوچک این ایالت فراهم کرده است.

در وب‌سایت دولت ویکتوریا در خصوص این برنامه آمده است: مهم است که هنگام اداره یک کسب‌وکار کوچک از سلامت روان خود محافظت کنید. استفاده از برنامه یادگیری آنلاین Mindarma آسان است و می‌تواند به شما در یادگیری استراتژی‌های عملی برای مدیریت بهتر افکار منفی، احساسات ناراحت‌کننده و زمان‌های پراسترس کمک کند.

کسب‌وکارهای کوچک می‌توانند به ۱۰ جلسه کوتاه که به آموزش تمرکز حواس و سایر مهارت‌های شناختی می‌پردازند، دسترسی داشته باشند. هر جلسه تعاملی حدود ۱۵ دقیقه طول می‌کشد.

این برنامه یک برنامه مبتنی بر شواهد است که توسط محققان برجسته توسعه یافته و توسط موسسه “بلک داگ” و دانشگاه نیو ساوت ولز پشتیبانی می‌شود.

برنامه آنلاین Mindarma از طریق رایانه، تبلت یا تلفن هوشمند در دسترس است و برای هر ثبت‌نام ۹۹ دلار در هزینه صرفه‌جویی می‌کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت این برنامه می‌توانید به وب‌سایت کسب و کارهای ایالت ویکتوریا مراجعه کنید.

در ویدئوی زیر هم می‌توانید اطلاعاتی در خصوص این برنامه کسب کنید:


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , اقتصادی , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه