وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 1 May 2024
» اخبار » حرکت نیروهای نظامی استرالیا به سمت شمال این کشور

تاریخ انتشار : 1402/07/07 - 10:27

حرکت نیروهای نظامی استرالیا به سمت شمال این کشور

صدای استرالیا - صدها نفر از نیروهای نظامی استرالیا در قالب یک طرح آموزشی برای آمادگی در دفاع از کشور، قرار است به مناطق شمالی استرالیا منتقل شوند.


صدای استرالیا – صدها نفر از نیروهای نظامی استرالیا در قالب یک طرح آموزشی برای آمادگی در دفاع از کشور، قرار است به مناطق شمالی استرالیا منتقل شوند.

سیدنی مورنینگ هرالد گزارش کرده است که تقریباً هزار پرسنل نیروی دفاعی استرالیا در بزرگترین بازنگری ارتش در بیش از یک دهه گذشته از جنوب به شمال استرالیا منتقل خواهند شد، اقدامی که برای آماده کردن ارتش این کشور برای درگیری احتمالی طراحی شده است.

قرار است امروز دولت آلبانیزی جزئیات این طرح را اعلام کند و انتظار می‌رود بر اساس این تصمیم جدید، یک تیپ جدید ارتش نیز تشکیل شود که در آدلاید مستقر بوده و تمرکز آنها بر حملات دوربرد و دفاع موشکی خواهد بود.

این سربازان تا سال ۲۰۲۵ به صورت تدریجی از آدلاید به پایگاه‌های نظامی در داروین، تاونسویل و بریزبین منتقل خواهند شد.

این انتقال نیرو شامل خروج واحدهای پیاده نظام، تانک‌ها و نفربرهای زرهی از پایتخت استرالیای جنوبی به شمال استرالیا می‌شود.

تصمیم جدید از آن جهت گرفته شده است که به گفته متخصصان نظامی، شمال استرالیا بهترین مکان برای استقرار نیروها برای آموزش، تمرینات بزرگ یا حمایت از متحدان منطقه‌ای است.

بررسی استراتژیک دفاعی (DSR) که نتایج آن در ماه آوریل منتشر شد، نشان داد که برای آماده شدن برای درگیری احتمالی در اقیانوس هند و اقیانوس آرام، به یک تحول بزرگ در نیروهای نظامی استرالیا نیاز است.

ریچارد مارلز، وزیر دفاع استرالیا در آن زمان گفت که وضعیت دفاعی فعلی استرالیا دیگر برای اهداف این کشور مناسب نیست.


برچسب ها : ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , سیاسی , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه