وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 28 March 2024
» اخبار » حراج کلیک فرنزی؛ از ایرپاد ۲ دلاری تا قهوه ساز ۴ دلاری نسپرسو

تاریخ انتشار : 1399/02/30 - 12:17

حراج کلیک فرنزی؛ از ایرپاد ۲ دلاری تا قهوه ساز ۴ دلاری نسپرسو

صدای استرالیا – اگر قصد خرید لوازم الکترونیکی، پوشاک، لوازم خانه و غیره را دارید حراج معروف کلیک فرنزی با تخفیف‌های بسیار خوب را از دست ندهید.


صدای استرالیا – اگر قصد خرید لوازم الکترونیکی، پوشاک، لوازم خانه و غیره را دارید حراج معروف کلیک فرنزی با تخفیف‌های بسیار خوب را از دست ندهید.

این حراج آنلاین از ساعت ۷ بعدازظهر امروز سه‌شنبه ۱۹ می آغاز می‌شود و به مدت ۵۳ ساعت می‌توانید تمامی مایحتاج خود از بیش از ۳۰۰ برند سرشناس را خریداری کنید.

در این حراجی انواع محصولات با تخفیف‌هایی تا ۹۹ درصد عرضه خواهند شد و اگر خوش شانس باشید می‌توانید ایرپاد ۲ دلاری، آیفون ۱۲ دلاری و دستگاه قهوه ساز ۴ دلاری نسپرسو را از آن خود کنید.

اگرچه اغلب برندها در این حراجی با تخفیف‌های تا ۷۰ درصدی ارائه می‌شوند اما کلیک فرنزی برخی از محصولات را با تخفیف‌های ۹۹ درصدی عرضه خواهد کرد و اگر خوش شانس باشید و در زمان مناسب آنلاین باشید این تخفیف‌ها در صفحه مانیتور شما نمایش داده خواهند شد.

از جمله تخفیف‌هایی که در این حراجی می‌توانید از آنها بهره‌مند شوید می‌توان به تخفیف ۷۰ درصدی برند Levi’s، تخفیف‌های ۵۰ درصدی برند هریس اسکارف و همچنین تخفیف‌های ۵۰ تا ۷۰ درصدی وب‌سایت Catch.com.au اشاره کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب‌سایت کلیک فرنزی مراجعه کنید.

زمان: از ساعت ۷ بعدازظهر سه شنبه ۱۹ می تا نیمه شب پنجشنبه ۲۱ می

مکان: وب‌سایت کلیک فرنزی


برچسب ها : ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی , جشن ها و رویدادها , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه