وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024
» اجتماعی » جستجو برای یافتن ماهیگیر گم‌شده متوقف شد؛ بقایای کوین دارمودی درون بدن یک تمساح پیدا شد

تاریخ انتشار : 1402/02/14 - 7:39

جستجو برای یافتن ماهیگیر گم‌شده متوقف شد؛ بقایای کوین دارمودی درون بدن یک تمساح پیدا شد

صدای استرالیا – با کشف بقایای جسد یک ماهیگیر گم شده درون بدن یک تمساح در شمال کوئینزلند، عملیات جستجو برای یافتن کوین دارمودی متوقف شد.


صدای استرالیا – با کشف بقایای جسد یک ماهیگیر گم شده درون بدن یک تمساح در شمال کوئینزلند، عملیات جستجو برای یافتن کوین دارمودی متوقف شد.

کوین دارمودی، ۶۵ ساله، روز شنبه هنگام ماهیگیری با دوستانش در منطقه‌ای پارک ملی Rinyirru ناپدید شد. دوستان کوین گفتند که ناپدید شدن آقای دارمودی را ندیده‌اند، اما فریادی همراه با برخورد به آب شنیدند.

زمانی که دوستان کوین به جایی که او در حال ماهیگیری بود دویدند، تنها چیزی که می‌توانستند ببینند چرخشی از آب بود.

در پی این حادثه عملیات جستجو برای یافتن کوین آغاز شد و پس از دو روز، پلیس به یک تمساح نر ۴٫۱ متری و یک ماده ۲٫۸ متری شلیک کرد. افسران تأیید کردند که بقایای انسانی که گمان می‌رود متعلق به آقای دارمودی باشد، در یکی از این دو تمساح پیدا شد، اگرچه آنها معتقدند که هر دو تمساح در این حادثه دخیل بودند.

مرگ دارمودی سیزدهمین حمله مرگبار در کوئینزلند از زمان شروع ثبت رکورد در سال ۱۹۸۵ است.

استوارت ویگینز از دوستان کوین دارمودی گفت: کوین عاشق ماهیگیری بود، او همیشه به مردم هشدار می‌داد که خیلی به آب نزدیک نشوند و بسیار مراقب باشند، او در طول سال‌ها ماهیگیری زیادی انجام داد. ماهیگیری در اینجا پرخطر است و شما این خطرات را می‌پذیرید.

وی تصریح کرد: او در حال ماهیگیری از نقطه‌ای بود که دوست داشت، و ما هرگز نمی‌دانیم دقیقاً چه اتفاقی افتاده است. او قلب بزرگی داشت و در ۳۵ سال گذشته روزهای زیادی در تقویم وجود ندارد که ما با هم صحبت نکرده باشیم.

منبع: نیوز


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه