وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024
» اجتماعی » جایزه ۳ میلیون دلاری برای زنی که اشتباهی بلیت «اوز لوتو» خرید

تاریخ انتشار : 1401/10/22 - 5:40

جایزه ۳ میلیون دلاری برای زنی که اشتباهی بلیت «اوز لوتو» خرید

صدای استرالیا– زنی از اهالی نیوساوت‌ولز که اشتباهی بلیت «اوز لوتو» خریده بود، حالا یکی از میلیونرهای استرالیاست. این زن […]

جایزه 3 میلیون دلاری برای زنی که اشتباهی بلیت «اوز لوتو» خرید

صدای استرالیا– زنی از اهالی نیوساوت‌ولز که اشتباهی بلیت «اوز لوتو» خریده بود، حالا یکی از میلیونرهای استرالیاست.

این زن خوش‌شانس اهل «تاری» در سواحل شمالی نیوساوت‌ولز، می‌خواست برای قرعه‌کشی چهارشنبه شب بلیت بخرد، اما اشتباها بلیت OZ Lotto سه‌شنبه شب را خریداری کرد. این چرخش سرنوشت موجب شد که تنها بلیت برنده Division 1 نصیب او شود و کل جایزه ۳ میلیون دلاری را به دست بیاورد.

وی که پس از اطلاع از برنده شدن، آنقدر ذوق‌زده شده بود که نمی‌توانست بخوابد، گفت: دیشب قبل از خواب به بلیت نگاه کردم و پیش خودم گفتم “من از این شانس‌ها ندارم.” 

این مادر نیوساوت‌ولزی گفت: من معمولا بلیت اوز لوتو نمی‌خرم، شاید یکی دو بار در کل عمرم خریده باشم. آن روز هم رفته بودم که بلیت همیشگی‌ام را بگیرم و تصادفا به جای چهارشنبه، درخواست بلیت قرعه‌کشی سه‌شنبه شب را کردم. پس از چاپ بلیت متوجه شدم که اشتباه شده، اما پیش خودم گفتم بگذار نگهش دارم. حالا خوشحالم که این تصمیم را گرفتم.

این زن گفت که مقداری از پول را صرف بازسازی خانه خواهد کرد.

بلیت برنده او یک QuickPick 12 بازی بود که از CTC Taree خریداری شده بود. این اولین بلیت برنده Division 1 است که این فروشگاه تا حالا فروخته است.

منبع: یاهو


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه