وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 2 May 2024
» اجتماعی » تلاش برای کودک‌‌ ربایی در دونکستر ایست؛ پلیس در جستجوی مردی که قصد داشت دختری ۱۱ ساله را برباید

تاریخ انتشار : 1403/01/21 - 2:14

تلاش برای کودک‌‌ ربایی در دونکستر ایست؛ پلیس در جستجوی مردی که قصد داشت دختری ۱۱ ساله را برباید

صدای استرالیا - پلیس در جستجوی مردی است که قصد داشت در منطقه دونکستر ایست در شرق ملبورن یک دختر 11 ساله را در حالی که از مدرسه به خانه برمی‌گشت، برباید.


صدای استرالیا – پلیس در جستجوی مردی است که قصد داشت در منطقه دونکستر ایست در شرق ملبورن یک دختر ۱۱ ساله را در حالی که از مدرسه به خانه برمی‌گشت، برباید.

این دختر مدرسه‌ای در حال قدم زدن در امتداد خیابان لند‌اسکیپ در دونکستر ایست بود که حدود ساعت ۲:۴۰ بعدازظهر پنجشنبه ۲۸ مارس یک مرد ناشناس با یک آئودی خاکستری، که گمان می‌رود یک SUV Q3 باشد، به او نزدیک شد.

گفته می‌شود این مرد به او دستور داده است که سوار ماشینش شود.

دختر مدرسه‌ای فرار کرد و در بوته‌های مجاور پنهان شد تا اینکه مرد رفت و سپس از فرد بزرگسالی چند خانه پایین‌تر کمک گرفت و با پدرش تماس گرفت. اعتقاد بر این است که آئودی در خیابان توروس به سمت جنوب فرار کرده است.

پلیس می‌گوید این مرد حدوداً ۳۵ تا ۳۷ ساله بود و ظاهری خاورمیانه‌ای همراه با ریش سیاه و سبیل داشت. او یک تی شرت خاکستری و عینک آفتابی با لنز قهوه‌ای هم داشت.

پلیس گفت: امیدواریم با ارائه توضیحاتی درباره این مرد و ماشینش، فردی در آن منطقه دوربین داشبورد داشته باشد یا شاهدان بتوانند به ما در شناسایی او یا خودرویش کمک کنند.

پلیس از هر کسی که شاهد این حادثه بود، یا هر گونه اطلاعات دیگری در اختیار دارد، درخواست کرده است تا با Crime Stoppers با شماره ۱۸۰۰۳۳۳۰۰۰ تماس بگیرد یا گزارش محرمانه‌ای را به صورت آنلاین در www.crimestoppersvic.com.au ارسال کند.

منبع: روزنامه ایج


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه