وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024
» اجتماعی » تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان در ملبورن

تاریخ انتشار : 1401/06/30 - 6:19

تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان در ملبورن

صدای استرالیا – یک اتوبوس حامل 27 دانش‌آموز از شهر بالارات که در مسیر فرودگاه ملبورن بود تصادف کرد.


صدای استرالیا – یک اتوبوس حامل ۲۷ دانش‌آموز از شهر بالارات که در مسیر فرودگاه ملبورن بود تصادف کرد.

این حادثه در ساعت ۳:۱۵ صبح امروز چهارشنبه در منطقه پنتلند هیلز در شمال غربی ملبورن رخ داد و در جریان آن اتوبوس حامل دانش‌آموزان کالج لورتو با یک کامیون برخورد کرده و واژگون شد.

این دانش‌آموزان در مسیر فرودگاه ملبورن بودند تا به آمریکا پرواز کرده و در کمپ فضایی ناسا در مرکز فضایی کندی در ایالت فلوریدا شرکت کنند.

گزارش شده است که یکی از دانش‌آموزان که جراحات جدی برداشته بود بلافاصله با هلی‌کوپتر به بیمارستان سلتنطی کودکان ملبورن (Royal Children Hospital) منتقل شده است و چند نفر دیگر نیز برای مداوا به بیمارستان رویال ملبورن اعزام شده‌اند.

بررسی‌ها در خصوص علت این تصادف همچنان ادامه دارد و این در حالی است که یک مقام نهاد جرائم جاده‌ای ایالت ویکتوریا در خصوص محل تصادف گفته است که چند ساعت پیش از این تصادف، حادثه‌ای در همین منطقه رخ داده بود و کارکنان اداره راه‌های ویکتوریا در حال پاکسازی خیابان بودند و تابلوهای هشدار کاهش سرعت نیز در محل نصب شده بود.

پلیس معتقد است که راننده اتوبوس با دیدن علایم هشدار کاهش سرعت توقف کرده بود، حال آنکه راننده کامیون موفق به کنترل خودروی خود نشده و از پشت به اتوبوس برخورد می‌کند و باعث انحراف اتبوس از مسیر و واژگون شدن آن می‌شود.

منبع: ۷ نیوز


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه