وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ | Tuesday 16 April 2024
» اخبار » برنامه جذاب اداره مالیات استرالیا برای اشتغال جوانان

تاریخ انتشار : 1401/05/20 - 9:24

برنامه جذاب اداره مالیات استرالیا برای اشتغال جوانان

صدای استرالیا - اگر مدرسه را تمام‌ کرده‌اید و به کار کردن در بخش خدمات عمومی علاقه‌مندید، اداره مالیات استرالیا (ATO) مشاغلی در سطح ابتدایی دارد که حقوق آنها از ۵۱ هزار دلار شروع می‌شود.


صدای استرالیا – اگر مدرسه را تمام‌ کرده‌اید و به کار کردن در بخش خدمات عمومی علاقه‌مندید، اداره مالیات استرالیا (ATO) مشاغلی در سطح ابتدایی دارد که حقوق آنها از ۵۱ هزار دلار شروع می‌شود.

این مشاغل برای متقاضیان در شهرهای آدلاید، ملبورن، بریزبین، کانبرا، سیدنی و  برخی از مناطق حاشیه‌ای و خارج از شهرهای بزرگ است که در سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ دبیرستان را به پایان می‌رسانند.

متقاضیانی که برای ورود به این مشاغل درخواست آنها پذیرفته می‌شود، وارد برنامه یک ساله می‌شوند که در این برنامه تجربه کاری و آموزش رسمی ترکیب می‌شود.

افرادی که مدرسه را به پایان رسانده‌اند پس از اتمام این برنامه ۱۲ ماهه، هم آموزش حین کار دریافت می‌کنند و هم صاحب یک شغل دائمی و تمام‌وقت می‌شوند.

این مشاغل که در فوریه ۲۰۲۳ آغاز می‌شوند، شامل نقش‌های مختلفی مانند مدیریت، تعامل با مشتری، داده‌ها و تجزیه و تحلیل و فناوری اطلاعات می‌شوند.

استخدام‌های جدید با حقوق سطح APS 1 به میزان ۵۰ هزار و ۹۷۷ دلار به علاوه سوپر (حق‌السهم بازنشستگی) شروع می‌شوند و این فرصت وجود دارد که پس از اتمام برنامه ۱۲ ماهه، حقوق به سطح APS 2 به میزان ۵۵ هزار و ۶۵۲ دلار نیز ارتقا یابد.

کریستی دام دستیار کمیسر اداره مالیات استرالیا گفت: اداره مالیات استرالیا یک سازمان بزرگ با مسیرهای شغلی بسیار جالب است. اگر درباره وضعیت شغلی خود مطمئن نیستید یا در حال حاضر قصد ندارید به دانشگاه بروید، اداره مالیات استرالیا یک گزینه عالی برای کار کردن است.

درخواست برای ورود به این برنامه برای افراد ساکن در آدلاید، بریزبن، کانبرا، ملبورن، سیدنی، ترارالگون، گاسفورد و نیوکاسل امکان‌پذیر است.

برای واجد شرایط بودن جهت ورود به این برنامه، متقاضیان باید سال ۱۲ را در سال ۲۰۲۱ تکمیل کرده باشند یا سال ۱۲ را در سال ۲۰۲۲ تکمیل کنند.

متقاضیان همچنین باید شهروند استرالیا بوده و قبل از ورود به برنامه باید مورد یک ارزیابی قرار بگیرند.

امکان ارائه درخواست برای ورود به این برنامه از تاریخ ۸ آگوست ۲۰۲۲ فراهم شده و تا تاریخ ۵ سپتامبر ۲۰۲۲ فرصت ارائه درخواست وجود دارد.

منبع: یاهو فایننس


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه