وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024
» اجتماعی » افزایش ظرفیت بازگشت استرالیایی‌های گرفتار قرنطینه به کشور

تاریخ انتشار : 1399/07/24 - 9:58

افزایش ظرفیت بازگشت استرالیایی‌های گرفتار قرنطینه به کشور

صدای استرالیا- استرالیا اجازه بازگشت هزاران شهروند خود را که به علت شیوع کرونا و بسته شدن مرز‌های بین المللی، ماههاست در کشور‌های دیگر گرفتار شده اند را صادر کرد. 

بازگشت استرالیایی‌های گرفتار قرنطینه به کشور

صدای استرالیا– استرالیا اجازه بازگشت هزاران شهروند خود را که به علت شیوع کرونا و بسته شدن مرز‌های بین المللی، ماههاست در کشور‌های دیگر گرفتار شده اند را صادر کرد. 

هزاران استرالیایی گرفتار در خارج از مرز‌های این کشور که به علت شیوع کرونا و بسته شدن مرز‌های بین المللی، ماههاست در کشور‌های دیگر گرفتار شده‌اند، می‌توانتد زودتر از موعد مقرر به خانه‌های خود بازگردند.

بر اساس گزارش شبکه خبری اِی بی سی نیوز استرالیا، با توجه به کنترل مناسب شیوع کرونا و از طرفی هماهنگی‌ها با مرکز قرنطینه ارتش استرالیا در شهر داروین و اختصاص بودجه لازم از سوی دولت فدرال، هزاران استرالیایی گرفتار در خارج از مرز‌ها که به علت شیوع کرونا و بسته شدن مرز‌های بین المللی این کشور، ماههاست در کشور‌های دیگر گرفتار شده اند، میتوانتد زودتر از موعد مقرر به خانه‌های خود بازگردند.
مسئولان ایالت قلمرو شمالی استرالیا، با افزایش دو برابری ظرفیت بزرگترین مرکز قرنطینه و نگهداری از مسافران ورودی به استرالیا در شهر داروین مرکز این ایالت، و همچنین افزودن امکانات رفاهی و خدماتی، در این مرکز، انتظار دارند که هر هفته بتوانند از یک هزار مسافر ورودی به استرالیا برای قرنطینه اجباری دو هفته‌ای، میزبانی کنند.
قرار است فردا نخست وزیر ایالت قلمرو شمالی به همراه اسکات ماریسون نخست وزیر استرالیا، بعد از شرکت در جلسه کابینه دولت در کنبرا با سفر به سیدنی و برگزاری نشست مطبوعاتی، جزئیات بیشتری از این طرح را ارائه دهند.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه