وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024
» اخبار » اگر هنوز تکس ریترن خود را انجام نداده‌اید بخوانید تا جریمه نشوید

تاریخ انتشار : 1398/07/24 - 12:25

اگر هنوز تکس ریترن خود را انجام نداده‌اید بخوانید تا جریمه نشوید

صدای استرالیا- اگر هنوز اظهارنامه‌های مالیاتی خود را پر نکرده‌اید و یا به اصلاح تکس ریترن خود را انجام نداده‌اید باید بدانید که تنها تا 31 اکتبر فرصت دارید که این کار را انجام دهید در غیراینصورت با جریمه مواجه خواهید شد.


صدای استرالیا- اگر هنوز اظهارنامه‌های مالیاتی خود را پر نکرده‌اید و یا به اصلاح تکس ریترن خود را انجام نداده‌اید باید بدانید که تنها تا ۳۱ اکتبر فرصت دارید که این کار را انجام دهید در غیراینصورت با جریمه مواجه خواهید شد.

بر اساس قوانین استرالیا، اگر فردی تا تاریخ تعیین شده اظهارنامه مالیاتی خود را تحویل ندهد می‌تواند تا سقف هزار و ۵۰ دلار جریمه شود. در شرایط خاص جریمه می‌تواند تا ۸ هزار و ۵۰۰ دلار افزایش یافته و حتی فرد خاطی به مدت یک سال زندانی شود.

اداره مالیات علیه افرادی که برای چند سال از دادن مالیات خودداری کرده‌اند می‌تواند اقامه دعوی کند و اگر این افراد در دادگاه حاضر شوند حداکثر جریمه‌ای که برای آنها در نظر گرفته می‌شود ۸ هزار و ۵۰۰ دلار بوده و فرد خاطی برای یک سال روانه زندان می‌شود.

افرادی که بعد از تاریخ ۳۱ اکتبر یعنی هالوین اقدام به ارائه اظهارنامه مالیاتی خود کنند با جریمه ۲۱۰ دلاری و یا یک واحد جریمه به ازای هر ۲۸ روز تاخیر مواجه می‌شوند.

بعد از گذشت چند ماه این جریمه حداکثر به یک هزار و ۵۰ دلار و یا ۵ واحد جریمه می‌رسد.

اگر فردی قصد دارد تا از طریق حسابدار و یا نماینده اداره مالیات امور مالیاتی خود را انجام دهد تا می ۲۰۲۰ فرصت دارد تا اظهارنامه مالیاتی (تکس ریترن) خود را تحویل بدهد.

آمارهای اداره مالیات استرالیا نشان می‌دهند که از اوایل ماه جولای بیش از ۸ میلیون و ۱۰۰ هزار مالیات دهنده اظهارنامه‌های خود را تحویل داده‌اند و این موضوع به آن معناست که هنوز پنج میلیون مالیات دهنده اظهارنامه‌های مالیاتی خود را تحویل نداده‌اند.

در بودجه جدید، دولت تخفیف مالیاتی ۱۵۸ میلیارد دلاری را برای ۱۰ میلیون کارگر استرالیایی در نظر گرفته است. دریافت این تخفیف مالیاتی بستگی به زمانی دارد که شما تکس ریترن خود را انجام می‌دهید و با انجام تکس ریترن این تخفیف مالیاتی به حساب بانکی تعیین شده توسط شما واریز خواهد شد.

بر اساس این طرح افرادی که کمتر از ۳۷ هزار دلار درآمد دارند میزان تخفیف مالیات آنها ۲۵۵ دلار است. افرادی که در آمد آنها بین ۳۷ هزار تا ۴۸ هزار دلار است میزان تخفیف مالیات پرداختی آنها ۲۵۵ دلار به همراه ۷٫۵ سنت به ازای هر دلار درآمد بین ۳۷ تا ۴۸ هزار دلار است.

افرادی که درآمد آنها از ۴۸ هزار دلار تا ۹۰ هزار دلار است میزان تخفیف مالیات پرداختی آنها حداکثر یکهزار و ۸۰ دلار است. افرادی که میزان درآمد آنها از ۹۰ هزار دلار تا ۱۲۶ هزار دلار است تخفیف مالیاتشان با نرخ سه سنت به ازای هر دلار درآمد محاسبه خواهد شد.

منبع: دیلی میل


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه