وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024
» اجتماعی » انتقاد از نخست وزیر نیوساوت‌ولز برای قرنطینه نکردن خود پس از انجام تست کرونا

تاریخ انتشار : 1399/09/05 - 5:37

انتقاد از نخست وزیر نیوساوت‌ولز برای قرنطینه نکردن خود پس از انجام تست کرونا

صدای استرالیا – نخست وزیر ایالت نیوساوت‌ولز برای قرنطینه نکردن خود پس از انجام تست کرونا و حضور در پارلمان مورد انتقاد قرار گرفته است.


صدای استرالیا – نخست وزیر ایالت نیوساوت‌ولز برای قرنطینه نکردن خود پس از انجام تست کرونا و حضور در پارلمان مورد انتقاد قرار گرفته است.

گفته شده است که گلادیس برجیکلیان درحالی که منتظر جواب تست کرونایش بوده در پارلمان حضور پیدا کرده و در رای‌گیری شرکت کرده است.

هفته‌نامه The Australian گزارش داده است که برجیکلیان درحالی‌که مشغول کار در پارلمان ایالتی بوده به همکارانش گفته که در انتظار اعلام نتیجه آزمایش ویروس کرونا است.

هرچند دفتر نخست‌وزیر ایالت نیوساوت‌ولز اذعان کرد که وی سه‌شنبه گذشته تحت آزمایش کووید-۱۹ قرار گرفت خاطرنشان کرد: نخست‌وزیر هیچ‌ مرحله‌ای از علائم کووید-۱۹ را نداشت و بنابراین نیازی به انجام آزمایش نبود. با وجود این، به‌محض از دست‌دادن صدایش، محض احتیاط تحت آزمایش کووید-۱۹ قرار گرفت.

به گفته سخنگوی دفتر نخست‌وزیر نیوساوت‌ولز، این آزمایش در آخرین ساعات بعد از ظهر انجام و نتیجه منفی آن دو ساعت بعد اعلام شد.

این سخنگو معتقد است که گلادیس برجیکلیان مقررات مربوط به کووید را نقض نکرده است زیرا براساس قوانین نیوساوت‌ولز، شهروندان این ایالت زمانی که در انتظار نتیجه آزمایش ویروس کرونا هستند نیازی به قرنطینه ندارند.

منبع: ۷نیوز


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه