وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 2 May 2024
» اخبار » افتتاح یک سوپرمارکت جدید در ملبورن برای خرید‌های عمده

تاریخ انتشار : 1401/05/05 - 5:54

افتتاح یک سوپرمارکت جدید در ملبورن برای خرید‌های عمده

صدای استرالیا- سوپرمارکت زنجیره‌ای جدیدی در ملبورن افتتاح شده که به مصرف‌کنندگانی که خرید عمده می‌کنند، تخفیف‌های جذابی ارایه می‌کند.


صدای استرالیا- سوپرمارکت زنجیره‌ای جدیدی در ملبورن افتتاح شده که به مصرف‌کنندگانی که خرید عمده می‌کنند، تخفیف‌های جذابی ارایه می‌کند.

فروشگاه SupaValu جدیدترین عضو گروه IGA است که به جنگ سوپرمارکت‌ها وارد شده و وعده قیمت‌های پایین را به مشتریان داده است.

این فروشگاه که در دلاهی در شمال غربی شهر ملبورن واقع است، نخستین فروشگاه از این برند در مبلورن محسوب می‌شود. پیش‌تر فروشگاه‌های دیگر SupaValu در سیدنی و بالینا افتتاح شده بود.

گفته می‌شود که فروشگاه‌های SupaValu  از نظر شباهت، چیزی بین کاستکو و آلدی است؛ اما بر خلاف کاستکو، نیازی به عضویت ندارد.

استیو استیوارت، مدیر کانال فروش SupaValu گفت: در این فروشگاه هزینه عضویتی وجود ندارد؛ ولی ما قفسه‌هایی بزرگ با حجم زیادی از محصول، میوه‌های تازه، سبزیجات و گوشت داریم. بنابراین خریداران نیازهای روزمره اصلی‌شان را از دست نمی‌دهند.

وی افزود: ما از یک سوپرمارکت زنجیره‌ای معمول کمی کوچک‌تر هستیم. SupaValu یک سوپرمارکت همیشه تخفیف است. ما اجناس و محصولات را عمده می‌خریم و به این ترتیب مشتریان هم می‌توانند با قیمت پایین‌تر خرید کنند.

استیوارت گفت: از چهارشنبه آینده، ما هر کیلو موز را ۱٫۴۷ دلار عرضه می‌کنیم. پوشک هاگیز فقط ۱۹٫۹۹ دلار و مرغ باربکیو ۱۳٫۹۹ دلار عرضه می‌شود.

اگرچه تا کنون فقط سه فروشگاه SupaValu افتتاح شده، ولی این شرکت به دنبال مکان مناسب برای راه‌اندازی شعبه‌های بیشتر است.

منبع: ۷ نیوز


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه