وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | Tuesday 19 March 2024
» اخبار » ارتباطات تلفنی؛ بدترین صنعت در استرالیا از نظر خدمات مشتری

تاریخ انتشار : 1401/11/13 - 6:25

ارتباطات تلفنی؛ بدترین صنعت در استرالیا از نظر خدمات مشتری

صدای استرالیا - استرالیایی‌ها در سال ۲۰۲۲، ۹۶.۵ میلیون ساعت را در حالت تعلیق صرف کردند و منتظر ماندند تا مشکلاتشان توسط دپارتمان‌های خدمات مشتری برطرف شود.


صدای استرالیا – استرالیایی‌ها در سال ۲۰۲۲ چیزی حدود ۹۶.۵ میلیون ساعت را در حالت تعلیق صرف کردند و منتظر ماندند تا مشکلاتشان توسط دپارتمان‌های خدمات مشتری برطرف شود.

آمار جدید شرکت ServiceNow نشان می‌دهد که  ۱۳.۳ میلیون استرالیایی در سال ۲۰۲۲ سعی کردند مشکلات مربوط به محصولات یا خدمات را برطرف کنند که نسبت به سال ۲۰۲۱ تعداد شکایات مشتریان بیش از ۱.۶ میلیون مورد افزایش یافت و در نتیجه باعث تاخیر در زمان پاسخگویی خدمات مشتری شد.

به طور متوسط، هر مشتری ۷.۲ ساعت در انتظار تماس با نمایندگان خدمات مشتری ماند و حل مشکلات بیش از یک هفته (۷.۳ روز) طول کشید.

ارتباطات تلفنی با ۳۵ درصد مصرف‌کنندگان ناراضی از خدمات و افزایش ۴۰ درصدی نسبت به سال گذشته به عنوان بدترین صنعت در زمینه خدمات مشتری رتبه‌بندی شد.

خدمات دولتی و خدمات مالی هم به ترتیب با ۲۷ و ۱۸ درصد مصرف‌کنندگان ناراضی از خدمات مشتریان در رتبه‌های دوم و سوم از این نظر قرار گرفتند.

به گفته ServiceNow، سریعترین راه برای رد شدن از صف تماس با نمایندگان خدمات مشتری از طریق یک اپلیکیشن است که به طور متوسط کمتر از یک ساعت طول می‌کشد تا با استفاده از آن یک مشکل حل شود.

خدمات مشتری حضوری انجام شده در فروشگاه، دومین گزینه سریع بود که به طور متوسط یک ساعت طول کشید. حل یک مشکل از طریق چت آنلاین ۱.۳ ساعت طول کشید. این رقم برای ایمیل ۱.۹ ساعت بود و تماس تلفنی هم طولانی‌ترین زمان را به طور متوسط با ۲.۲ ساعت به خود اختصاص داد.

منبع: ۹ نیوز


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی
ارسال دیدگاه